Gå til innhold

80 GB harddisk

Dark Lord

Anbefalte innlegg

Ene harddisken min på 80 GB fungerer ikke som den skal..den slår seg av noen ganger når jeg skal kopierer fra ene harddisken til den andre og slår den seg ikke på igjen og da klikker maskina! etterpå så blir ikke harddisken funnet når jeg booter opp maskina igjen, bør jeg sende inn den til skjekk eller reparasjon?? :(:angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok..trodde jeg skrev i feil forum kategori..skrev i lagrings kategorien nå nettopp. har en 250 watts strømforsying da. har for tiden en cd brenner, en 40 GB harddisk, en 160 GB harddisk og den 80 GBn da, og den fungerer for tiden men vet ikke hvor lenge det fungerer.. :(

Lenke til kommentar

Bytt IDE kabel og Molex kontakt.. Har selv hatt problemer med en Seagate disk som klikket også stoppet maskinen. Byttet jeg IDE kabel og puttet litt lim i strømkontakten så virket det perfekt.. Maskinen min fryser også hvis en av Diskene i raid faller ut pga at strømkontakten faller ut.. Har erfaring med det... :roll:

Lenke til kommentar

jeg tror ikke det er det, kommer ikke på hva det er for tiden. men det bare kom sånn plutselig i fjor høst en gang. jeg trodde først at harddisken hadde gått til h****** men det hadde den ikke. og siden har jeg plagdes litt nå og litt da..plagsomt! jeg har hørt at noen sa at det ikke var så lurt å kjøpe Western Digital for den var så ustabil osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...