Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Noen som har vært borti det at selv om man har konfigurert msn til å gå automatisk over til "borte" etter x antall minutter, så funker det ikke? Det funker ikke på min egen pc, men funker på de andre jeg har testet det på (min egen bruker). jeg har prøvd å vente i en time (inaktivt seff) når jeg har konfigurert msn til å gå til "borte" etter ett minutt, men det funker ikke fordet. På forhånd takk Endret 20. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har du prøvd å innstallere MSN på nytt? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Nei men takk for forslaget.. Gjør det så fort jeg får tid () Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Søren, funka ikke. Skjønner ikke hva det kan være azz... :s Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Lørdag: Fikk det til. Begynte å fungere noen dager etter jeg installerte msn på nytt... Vet ikke hva det var som gjorde at det begynte å funke... Men men... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 får heller ikke dette til å virke, ikke på noen av mine PCer. Dvs: har testet på tre av dem... Hva gjorde du som fikk det til å virke? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Si det... Prøv å reinstallere applet (hvis du ikke allerede har prøvd det da?). Jeg vet ikke eksakt hva jeg gjorde, men det begynte å fungere etter min siste reinstallering. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Tror det skal være en "tilleggspakke" til MSN, uten at jeg har prøvd det.. MSN Plus! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hva mener du med "bytte navn" ? 'Sånn at i stedet for "borte" så står det "ikke her" eller noe?? Uannsett hvis det er det du tenker på, så vil jo alle andre se deg som borte, uavhengig hva du kaller bortefunksjonen for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå