fibi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg står på spranget til å kjøpe digitalkamera og har fanget innteresse for Canon PS-G5...Noen som har erfaringer med dette kamera??....Kommer til å bruke det mest til naturfoto...Lurere av meg å kjøpe et kraftigere zoom??...Eller funker en telekonverter bra....På forhånd takk... Lenke til kommentar
sarc Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 G5 er eit flott kamera, men til naturfoto? Da må du i alle fall kjøpe ein telekonverter. 10x optisk zoom får du for eksempel på Olympus C-750, eit kamera dei fleste anbefaler. Men naturfoto - smatt litt på det. Får meg til å tenke på mitt ærverdige Olympus OM-4 med 50 mm f/1.4, 24 mm, 80-210 og 35-105 mm zoom, telekonverter, TTL-blitz, winder....som nesten ikkje er i bruk lenger. Det einaste kameraet som NASA har brukt i romfergene utanom Hasselblad og Nikon. Det ligg der, i dvale, ventar på å bli skifta ut med ein digital versjon...ingenting er som å halde rundt ein skikkeleg speilrefleks! Sorry, got a bit carried away.... Lenke til kommentar
dag43 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Velg Panasonic Lumix FZ10 for naturfotos ...bl.a. 12 ggr zoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå