MR XION Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja, nå har det seg slik at jeg skal kjøpe meg ny CPU, og satser derfor på en AMD XP2500+. Er dette ett lurt valg? Kom med ros og ris Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 God CPU, vet ikke prisforskjellen mellom den og 2600, men du vil garantert bli fornøyd. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Den skal visst være fin den. De fleste klarer å klokke den til 3200+. PS:Husk kjøler! Lenke til kommentar
Domino Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 XP2500+ er nok et godt valg. Har denne selv, og selv om den ikke har gått ned i pris siden jeg kjøpte den for 1 år(!) siden tror jeg den er å anbefale om det er den prisklassen du vil ha. Pass dog på at du kjøper Barton og ikke Throughbread (2500+ finnes vel kun som Barton?) Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Var så fornøyd med den først, at jeg kjøpte en til den "nr.2" maskinen min også. -to stk AMD til pris for en Intel Du skulle nok kunne bli fornøyd. De beste ønsker til deg og din fremtid. jarnt (Hadde vært spennende å prøvd intel igjen en gang...humm) Lenke til kommentar
MR XION Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Dette høres fint ut, det blir nok xp 2500+ på meg. Gleder med spesielt til å overklokke. Tror nok CPU kjøleren holder, for det har seg slik at jeg har akkurat kjøpt meg en MIST FROSTBITE. PS: Takk for seriøse svar og utsagn Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ser i siste post at du tenker på å overklokke. Da kan jeg garantere deg at XP2500+ er veldig mye for penga, og lett å klokke. Lykke til med ny-maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå