Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) EDIT: Tråden har blitt stengt av forfatter Endret 21. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bli låssmed ! Tror nok det er litt på kanten å spørre etter slike ting ja. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 er lett, bruk noe tynt, flatt og sterkt noe, så er det lett, ikke flatjern Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg er låsmed:P (lærling) men har nettopp skiftet jobb... mye surr..:s Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) stikk på http://www.howstuffworks.com Der er det en kjempestor guide om lockpicking. Leste gjennom det for lenge sida, står alt om verktøyer og forskjellige typer låser og teknikker. Og ikke skyld på meg hvis du blir tatt på fersken inne på soverommet til den deilige nabodama midt på natta. Endret 20. januar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 lol Jeg kan pirke, men lurer bare på hvor man kan få tak i pro utstyr. Vanskelig med binders lissom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Og du kunne ALDRI ha prøvd å søke på "lockpicks" i google? http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...F-8&q=lockpicks Første link er til en leverandør av pro lockpicks. Latsabb Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Finnes mange steder man kan bestille lockpick-sett på nettet..er som sagt bare å søke Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://secure.sovietski.com/cgi-bin/Soviet...uct/View/203109 Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 En her på skolen bruker noen sånne metall ting som er inni vindusviskere.. vet ikke, men han låste opp lærerværelset med dem Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har sett noen leverandører som selger slikt i utlandet, men finnes dette i norge? Som det går fram i hovedinnlegget, så vet jeg at det er å få tak i i utlandet, men lurte i bunn og grunn på om det var mulig å få tak i i norge. Det fant jeg ikke ut av. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 dette kan lede til warez!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.spyshop.no/ har vel kanskje noe Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Fant ikke noe der... :s Men de hadde mye bra da hehe... Skulle ønske jeg hadde ubegrensa inntak av penger... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg er låsmed:P (lærling) men har nettopp skiftet jobb... mye surr..:s Du er låsesmed, og så har du ikke tilgang på dirker? Jeg tviler. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Lol.... mye stress... skulle bli omplassert, men så krasja det litt, så jeg er ikke det akkurat nå kan du si, men jeg vil ha noe som jeg eier selv, og kan bruke til andre ting også.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lol.... mye stress... skulle bli omplassert, men så krasja det litt, så jeg er ikke det akkurat nå kan du si, men jeg vil ha noe som jeg eier selv, og kan bruke til andre ting også.. Mjaa.... jeg lurer meg på om man ikke må være autorisert låsesmed for å ha lov til å eie slikt. Når det er sagt, er det ikke vanskelig å få gjennom tollen. Har jeg hørt. Av en venn. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Ja vet. Det er derfor jeg vil ha hehe... Men det hadde vært litt gøy da. Har liksom ikke tenkt til å "bryte" meg inn noen steder da men.... jeje.. Det forblir kanskje bare en drøm. Jeg får jo sett folk gjøre det på film da Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg får jo sett folk gjøre det på film da Det er faktisk ikke så enkelt som så. (Har jeg hørt, av en venn.). Han, vennen altså, sier da at det er nemma problema å ta hengelåser under 400 kroners-klassen på under 30 sekunder, men at det så begynner å ta mer og mer tid. Pluss at dirkesikre låser, dem med "padde-hatt" stenger i sylinderen, kommer mer og mer. Så han, vennen, sier at det ser bra ut på film, men at det er sjelden det er effektivt i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Ja det kan godt hende Vet at det kommer, men takk for opplysningen alikevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå