siDDis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Av dei på biletet her, kravet er bare at eg kan ta opp video med windows media encoder/movie maker. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har en slik type boks liggende, en ADS Instant DVD som kan fange video i VCD, SVCD og DVD-format. Den kunne bare brukes med det medfølgende programmet. Jeg ga den opp til slutt på grunn av problemer med lydsynkronisering. Jeg kjøpte deretter et TV-kort, Pinnacle PCTV Pro. Dette kan brukes sammen med andre program, også Movie Maker. Men jeg opplevde de samme synkroniseringsproblemene der også. En titt på Pinnacles support-forum ga bare tips om at driverne til lydkortet måtte oppdateres. Men det hjalp ikke. Til slutt koblet jeg ut lydkortet som er innebygd i hovedkortet (MSI KT3 Ultra2), og satte i et Soundblaster Live Value med oppdatert driver. Og dermed var synkroniseringsproblemet borte. Dette kan jo være et tips til andre som har samme problem. TV-kortet fungerer nå så bra at jeg ikke har tenkt å bruke denne USB-boksen igjen. Så jeg kan anbefale denne løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå