gik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg ser at Forbrukershop.no selger en seagate HDD 120gb til 699,- (!) noen her som har noen erfaringer med de???? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg ville kanskje ikke kjøpt pc deler på samme sted som hundeutstyr og bilrekvisita. Dessuten selger hardwarebutikken samme disk for bare noen få kroner mer. Lenke til kommentar
gik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 takk for tidlig svar, men jeg lurte på om noen har hatt erfaringer med forbrukershop?? syntes ikke dette var så gal pris.....! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nei aldri hørt om dem, jobber du der?? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har bare gode erfaringer med Forbrukershop. Rask levering og rask, hyggelig tilbakemelding på e-post. Har kjøpt 3-4 mobiltelefoner derfra. Lenke til kommentar
lasseruud Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har ikke handlet der selv, men har to kompiser som har handlet mobiltelefoner der. De hadde svært god pris og leverte raskt. I tillegg hadde de Nokia 6600 og Samsung E700 på lager før mange av 'de store'. Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har handlet flere ganger av Forbrukershop. Opplever dem som et selskap med god service, rask levering og gode priser. m.a.o kan jeg anbefale disse, helt trygge å handle av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå