cwerner Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hei! har tenkt til å kjøpe meg denne viftestyringen, men det jeg lurer på er: Vil knottene på viftestyringen gå så langt ut at jeg ikke får lukket døren på mitt Chieftec Matrix kabinett? Takker for svar Endret 20. januar 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som har noen erfaringer Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Knottene vil ikke komme så langt ut nei... Så løp å kjøp! [Edit: Tenkte på Chieftech Dragon, der kommer ikke knottene borti døra. Vet ikke om Matrix er bygget opp på samme måte så får håpe at noen andre vet det kanskje?] Endret 20. januar 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
MuD Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hei! har tenkt til å kjøpe meg denne viftestyringen, men det jeg lurer på er: Vil knottene på viftestyringen gå så langt ut at jeg ikke får lukket døren på mitt Chieftec Matrix kabinett? Takker for svar Eg har den viftestyringa og eit chiftech dragon kabbinett... det går heilt fint med knottane... og den viftestyringa er og anbefale på det sterkeste... angrer IKKJE på kjøpet Endret 20. januar 2004 av MuD Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Den skal visst være kjempebra ja, men syns den nyeste "versjonen" er så stygg med den hvite skriften Mvh, Haakon Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Edit: Tenkte på Chieftech Dragon, der kommer ikke knottene borti døra. Vet ikke om Matrix er bygget opp på samme måte så får håpe at noen andre vet det kanskje? Dragon og Matrix er bygd opp helt likt, det er bare på døren foran den er annerledes Ny viftestyring kommer snart! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Edit: Tenkte på Chieftech Dragon, der kommer ikke knottene borti døra. Vet ikke om Matrix er bygget opp på samme måte så får håpe at noen andre vet det kanskje? Dragon og Matrix er bygd opp helt likt, det er bare på døren foran den er annerledes Ny viftestyring kommer snart! kommer de med ny viftestyring snart, swiftec? Noen som har noe bilder å henvise til? Håper den blir finere enn den versjonen som er ute nå... Mvh, haakon Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei! jeg har en Dragon dem passer helt fint å jeg skal kjøpe den samme viftestyringen!! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 kommer de med ny viftestyring snart, swiftec? Noen som har noe bilder å henvise til? Håper den blir finere enn den versjonen som er ute nå... Mvh, haakon Mente at jeg skulle kjøpe en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå