Neo_mandal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Gikk inn på softemnyen en liten tur, det sto det ved Amount of RDR Ram devices et lite tall bak som er 8 Hvis ikke jeg helt misforstår så er det noe galt. er ikke dette et nokså lite tall?? Og det vil vel ikke si at jeg bare har 8mb rdr ram installert? kunne nesten virke sånn siden maskinen ofte er treig når jeg kjører explorer, cuteftp og mirc.. (blir treigere og treigere) sitter akkurat nå å leser litt i manualen til hovedkortet, ikke alt blir like godt forklart som farene med ditt og farene med datt så jeg tenkte jeg skulle spørre noen som har kjenneskap- Takker for svar Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 et lite tilleg:::: cpu operating speed står oppsatt med 1800 (100) er dette riktig?? multiplikator står på 4x... føler det er litt smuss her.. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 kjørte sisoft en tur og fant ut: cpu speed is highert then rated) hehe, garanter ikke 1800(100) dah.... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Alle moderende prosessorer er multiplikator låste - så selv om du setter den på 4 vil den kjøre på 18 (hvis du har 1.8GHz) Amount of devices har ikkenoe med MB å gjøre. Du sier ikke så veldig mye om saken (ei heller har jeg RDRAM kort her og nå) men om jeg ikke husker feil er det vel "order que depth" som skal så på 8 på i850 hovedkort - dette finnes i samme "undermeny" i BIOS som CPU hastighets oppsettet. 8 er optimail - not to worry :smile: Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 hmm, da jeg forandret cpu operating speed til høyere tall en 1800(100) så låste maskinen seg.. måtte resette cmos.. hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå