Broseen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Noen som kan anbefale et gratis og enkelt program til min mustek 1200 ub scanner? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hva med Windows sitt eget, Image? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Oj, hvor finner jeg det? Lette under accsessories, men fant det ikke. Har xp pro. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hva med Windows sitt eget, Image? huff huff.... tragisk dårlig... Du kan sikkert kjøre Twain program, da kan du bruke import i f.eks Photoshop... Du finner uansett prgramvaren som skal være med scanner på produsenten sin webside. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Kan jeg sikkert, men uansett hvilket program jeg bruker så får jeg opp feilmelding om at kabelen ikke er koblet til, hvilket den er. Og jeg skjønner ikke hva som er galt. Har en Mustek 1200ub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå