Gå til innhold

Bios flash ad dundas

BolleKalle

Anbefalte innlegg

Skulle flashe Abit NF7-S med windows flashe programmet deres, programmet slutta å reagere når jeg prøvde den nyeste biosen. Prøvde forgjeves å flashe tilbake til en gammel bios (programmet kom med en helt mongis feilmelding som at biosen ikke passa til chipsettet), kryssa fingra og boota. Svart skjerm.

Nå er det vel fint lite jeg kan gjøre.. PC'n poster ikke i det hele tatt, alt av cmos reset var forgjeves.

:cry:

Noen som har støtt på/løst samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du sender en hyggelig mail til Abit så tror jeg de ofte har sendt nye BIOS chips til uheldige kunder.. Prøv det ;)

Vel, hvor hyggelig må den mailen være? Sendte nemligen en mail til Abit i forrige uke angående et lignende problem, men på et Abit NF7.

Tror du de har tatt seg bryet med å svare? :no:

Lenke til kommentar
Vel, hvor hyggelig må den mailen være? Sendte nemligen en mail til Abit i forrige uke angående et lignende problem, men på et Abit NF7.

Tror du de har tatt seg bryet med å svare? :no:

Da kan det være like greit å lese mailen, ringe ( aner ikke hva tellerskritta koster ) Tel: ( 00 ) 31-77-3204428

Lenke til kommentar
:D Ja jeg kjenner en som klarte å gjøre det samme på abit sitt HK og han var ikke videre blid på løsningen med å flashe bios i windows. Heretter skulle han bruke diskett, da får han i hvertfall opp melding om at det er feil bios han prøver å flashe..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...