BolleKalle Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Skulle flashe Abit NF7-S med windows flashe programmet deres, programmet slutta å reagere når jeg prøvde den nyeste biosen. Prøvde forgjeves å flashe tilbake til en gammel bios (programmet kom med en helt mongis feilmelding som at biosen ikke passa til chipsettet), kryssa fingra og boota. Svart skjerm. Nå er det vel fint lite jeg kan gjøre.. PC'n poster ikke i det hele tatt, alt av cmos reset var forgjeves. Noen som har støtt på/løst samme problem? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Flashet overklokka ? Mange har NF7-S nå ( trolig v2.0 mer utbredt enn v1.xx ). Kanskje du kjenner en med maken kort som er villig til å tjangse på en 'Hot Swap', evt. ikke så blir det vel å kjøpe nytt chip/ reprogramere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Om du sender en hyggelig mail til Abit så tror jeg de ofte har sendt nye BIOS chips til uheldige kunder.. Prøv det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Akkurat derfor jeg ikke oppdaterer Bios fra windows.... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Om du sender en hyggelig mail til Abit så tror jeg de ofte har sendt nye BIOS chips til uheldige kunder.. Prøv det Vel, hvor hyggelig må den mailen være? Sendte nemligen en mail til Abit i forrige uke angående et lignende problem, men på et Abit NF7. Tror du de har tatt seg bryet med å svare? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel, hvor hyggelig må den mailen være? Sendte nemligen en mail til Abit i forrige uke angående et lignende problem, men på et Abit NF7. Tror du de har tatt seg bryet med å svare? Da kan det være like greit å lese mailen, ringe ( aner ikke hva tellerskritta koster ) Tel: ( 00 ) 31-77-3204428 Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du kan sikkert også få detta gjort på en databutikk for en hundrings eller to. Lenke til kommentar
Taita Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja jeg kjenner en som klarte å gjøre det samme på abit sitt HK og han var ikke videre blid på løsningen med å flashe bios i windows. Heretter skulle han bruke diskett, da får han i hvertfall opp melding om at det er feil bios han prøver å flashe.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tja jeg har tatt alle oppdateringene av bios på begge mine abitkort på denne måten uten problem. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Flasher fra windows jeg og. Har til og med hotswappa og flasha i windows uten problemer. Så det skal ikke mest til for å få maskinen på beina igjen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ett lite tips til dere alle som tenker på å flashe bois: ikke fiks noe som funker, funker den gamle boisen uten problemer, så la den gjøre det, er det noe feil, så oppgrader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå