Just_blank26 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hva er så artig med det da ? Få ip-adressene deres så sender vi en gjeng med siddis 14isser etter dere fra #irc Det kan umulig være i noens interesse at hw nettverket blir hacket... Bortsett fra webshops som blir kritisert her på HW.no Mhv Jus_blank26 Edit: Skriveleif Endret 20. januar 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 backup min gode yummy. Backup? Det har man, så det tar nok ikke lang tid før vi har tørka vekk ethvert spor av idiotene. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bortsett fra webshops som blir kritisert her på HW.no Hehe, kan jo være en mulighet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bare oc.no og hw.no som funker Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 selv hater jeg hackere, skjønner meg ikke at folk gidder å bruke tiden sin på å ødlegge for andre, for noen tullinger, håpere de blir tatt ja, som jeg har sett andre si. Håper dere får ordnet på alt i Hardware nettverket sånn at dere kan komme dere på bena så fort som mulige! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bare oc.no og hw.no som funker og delvis også akamera.no Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hacking er bare bevis på fritidsproblemer. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hacking er bare bevis på fritidsproblemer. Det heter cracking, hacking er å forebygge cracking Mhv Just_blank26 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.digi.no/php/art.php?id=98546 Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 "Criminals, no doubt but they somehow contribute to make the internet more safe creating a necessary challenge to the ITsec world" Hadde det ikke vært for "hackere" hadde alle vært sårbare. Som sagt så er det admins som ikke har patchet et sikkerhetshull. Som også sto i beskjedene fra "hackerne". Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hacking er bare bevis på fritidsproblemer. Det heter cracking, hacking er å forebygge cracking Mhv Just_blank26 Viktig-per... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det heter cracking, hacking er å forebygge cracking Veeeel, ikke helt riktig, men nesten, se under : hacker cracker Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert.... Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær. Lenke til kommentar
Jay Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert.... Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær. kunne ikke sagt det bedre selv.. - J Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert.... Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær. kunne ikke sagt det bedre selv.. - J Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
falut Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hehe... tull.no er også nede. Dessa ongene har gått grundig tilverks her ja.. Håpløst Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 tull.no er også nede. Dessa ongene har gått grundig tilverks her ja.. Serveren epsilon.hardware.no, som ble cracket, inneholder alle søstersidene til hw.no, også tull.no og bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Stygg sak dette her. Jeg mistenker et par av anti-USA-brukerne på forumet her... neida Men anti-USA var i hvertfall vedkommende tydeligvis. Patetisk måte å få frem et budsjap på må jeg si.. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert.... Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær. Greit nok det, men vi lever i en fæl verden. Jentene blir voldtatt og hw. blir hacket, så jeg vil heller be datteren min ta en taxi eller hente henne på samme måte så må jeg selv ta ansvar for min "sikkerhet" på nettet. Noe annet vil være uansvarlig. Så jeg er enig, å ikke være oppdatert mht. til sikkerhet er å lage ris til egen bak. FLAUT!! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. Eller bruke litt tid på og forebygge og skaffe litt backup som fønker litt fortere? Ser også at det er kun linux/freebsd greier som er hacka på. Det er jo ingen bombe. Billig OS fønker ikkje så bra i lengda. GO Microsoft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå