HamiltonII Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Håper at dette var et harmløst angrep,med det mener jeg at forhåpentligvis har de ikke gjort noe skade på annet en forsidene til de respektive sider. Edit:Jeg vet ikke om dette har noe med angrepet å gjøre men "siste 24 timer" virker ikke lengre,den kommer ikke opp med nye innlegg.... Endret 20. januar 2004 av HamiltonII Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Funker fint her, via forum.hardware.no. Sikkert PEBCAK. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 yeay,endelig kom jeg meg inn. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bruktmarkedet på hw.no er visst nede og... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hm. Likte ikke dette Men hvordan er det de gjør det egentlig? <gjetting> Sitter de og pinger og styrer for å anstrenge serveren, før de prøver og få tak i passordet til ftp serveren filene til siden ligger på? Eller er jeg helt ute og kjører nå? </gjetting> Endret 20. januar 2004 av alex100 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 overklokking.no er fremdeles nede. Får 403: Forbidden når jeg besøker den. Hw.no går grisetreigt, og forumet logger meg ikke inn automatisk lenger. Dette er litt tidig... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Oooh! Mr. Ue er innpå! Lyst til å komme med en offisiell uttalelse? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jorgen: PGressum har lurket i denne tråden lenge, og han har heller ikke postet noe. Tipper det blir skrevet noe når man har fått litt mer kontroll på situasjonen. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Forbannet at anti-amerikanere og sannsynlige muslimer bruker slike virkemidler, de kan i det minste holde seg unna hw-sites og heller satse på å hacke amerikansk-vennlige sites! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det virker som en slags free-speech gruppe. Kanskje de tok hw.no fordi Politikk og religion ble steng? hehe Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 tror heller de tok hele Hw nettverket fordi det hadde mangen lesere pluss at serverene var sårbare. En annen ting er at du må se på dette som grafitti, målet er at flest mulig skal se at det var dem som sto bak. ;D Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Forbannet at anti-amerikanere og sannsynlige muslimer bruker slike virkemidler, de kan i det minste holde seg unna hw-sites og heller satse på å hacke amerikansk-vennlige sites! De har vel sporet deg...... Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. backup min gode yummy. Backup? DrE Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Heh, tror endel på forumet her ikke aner hva som ble gjort annet at et bra det endelig kommer noe som kan tyde på info. BTW tviler på dem blir tatt, var noen som pasta en side der "hackerene" hadde lista opp alle sidene de hadde tatt.. og det var ikke få :/ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Overklokking.no er hacket. 20.01.04I nattens løp har noen nerder med psykososiale vanskeligheter hacket serveren vår, noe som resulterer i at samtlige index.html -filer er endret. Dette har påvirket alle våre artikler, men vi regner med å være tilbake til gammel status i løpet av dagen. Måtte de ansvarlige brenne.... Forsiden til ok.no er oppe igjen... Lenke til kommentar
Mastiphal Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert.... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer. De som synest dette er ARTIG / MORSOMT o.l. kan umulig være helt på nett ! Hva er så artig med det da ? Få ip-adressene deres så sender vi en gjeng med siddis 14isser etter dere fra #irc Det kan umulig være i noens interesse at hw nettverket blir hacket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå