Gå til innhold

Nettverket hacket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (yummy)

Kanskje det er SCO som angriper alle *nix -boksene for å se om det ligger noe stjælt kildekode der? 

Starte diskusjon om SCO nå ?

KLart... Laa oss sette igang, neste tema vil kanskje vaere feminisme mot mansjovinisme, kanskje det var kvinnelige hackere? Hvem vet... :cool:

Lenke til kommentar
Yeh.

Crackers / hackers: you are sooo lame. You managed to infect us, but we owned you in the end.

Hadde det vært meg som var så leet at jeg satte opp mer eller mindre automatiske skript for å hacke sider, så hadde jeg sett på en slik uttalelse som at man yppet.

Vi får se om disse folka synes at det å bli kalt "lame" og "owned" betyr at dem gir litt ekstra oppmerksomhet til overklokking.no i fremtida.

Det er vel RIMELIG gjennomsiktig at den der var ment mest humoristisk?

For øvrig kom de seg inn gjennom poll-scriptet "Advanced Poll 2.0.2", som nå er fjernet fra serverne. Så lyder i alle fall siste melding fra drift.

Men til de som synes vi er useriøse som, på vår måte, tar igjen mot skurkene: slapp av, beskjeden vil bli fjernet så snart siten er oppegående igjen. Let's move on...

Lenke til kommentar
så du mener ikke at Overklokking.no er nerde side?

Njaaaaaaaaaaaaaaa.... ser vel heller på Overklokking.no som en mer "geekete" site. Nerd har en viss negativ ladet undertone, men viktigst av alt er vel at en geek er en "viderekommen nerd". Og det er en betegnelse vi ikke har noe imot å få! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...