Gå til innhold

Nettverket hacket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...   :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Pøhh.. Hadde aldri snakke tysk.. Veldig enig med Mad Wolf Magnux der!

Tysk er et møkka sprøk så det ville fort ha kommet et nytt :ermm:

nei å nei å nei... du har visst misforstått noe... Tysk er et flott språk, det er enklere og mer logisk enn f.eks. norsk og engelsk

Lenke til kommentar
Vi ble angrepet av en gjeng med asosiale skrullinger som har 1 ting som hovedmål: ødelegge for andre.

Hva gjør dem til skrullinger? At de fant en svakhet du og dine ikke visste om? Asosiale, ja... La objektive strømme. Det setter ihvertfall ikke hw-nettverket i et bedre lys. Synes det er moderatorene og administratorene her som sier slik som er de mest patetiske her.

Lenke til kommentar
(yummy @ 21/01/2004 : 09:36)

Vi ble angrepet av en gjeng med asosiale skrullinger som har 1 ting som hovedmål: ødelegge for andre. 

Hva gjør dem til skrullinger? At de fant en svakhet du og dine ikke visste om? Asosiale, ja... La objektive strømme. Det setter ihvertfall ikke hw-nettverket i et bedre lys. Synes det er moderatorene og administratorene her som sier slik som er de mest patetiske her.

Det jeg ikke skjønner med denne tråden er glorifiseringen av disse crackerne som har drevet og lamet og ødelagt for HW nettverket. Hva er det som er så bra med det? At de fant en feil som andre også kunne utnyttet? Hva så om andre kunne utnyttet den, det er lov å sende en mail i stedet for å drive og ødelegge...

Synes det er for ille at admins skal bli disset fordi de synes at folk som ødelegger for dem er idioter.. Helt normalt. Mener det samme selv...

edit: noe rart med quotes

Endret av NilsJohan
Lenke til kommentar
Hackere/crackere minner meg om ungdom som skraper opp bilpanser med mynter o.l.  :no:

Jeg er 100% uenig.

Jeg sammenligner dette med å parkere en mercedes benz i en slum og la bilnøklene ligge oppå bildekket. Det er uforsvalig.

Og hvorfor ungdom? Hvem sier at det er ungdom som har klart å cracke serverne til hw-nettet?

uforsvarlig? så du mener at de fortjente det? så hvis noen får huset sitt ranet pga at de glemte å lukke et vindu i 3 etasje så er det uforsvarlig? tipper han sammenligner det med ungdom som skraper opp biler fordi begge deler er like barnslig

Lenke til kommentar
Crackers / hackers: you are sooo lame. You managed to infect us, but we owned you in the end. Get out, experience REAL 3D, get laid and get a perspecive on your life. Or do the society a favour: go play on the highway...

Forsiden til ok.no :lol:

Jah, jeg så den der også. Og det er klart at de er irriterte, men det der forstår jeg ikke. Hvordan eide dere dem tilbake, og hva er dette med tips for livet deres? Altså, dere gjør en meget god jobb på overklokking.no, men det der dere skrev blir litt uprofesjonelt IMHO.

Lenke til kommentar

Yeh.

Crackers / hackers: you are sooo lame. You managed to infect us, but we owned you in the end.

Hadde det vært meg som var så leet at jeg satte opp mer eller mindre automatiske skript for å hacke sider, så hadde jeg sett på en slik uttalelse som at man yppet.

Vi får se om disse folka synes at det å bli kalt "lame" og "owned" betyr at dem gir litt ekstra oppmerksomhet til overklokking.no i fremtida.

Lenke til kommentar
Crackers / hackers: you are sooo lame. You managed to infect us, but we owned you in the end. Get out, experience REAL 3D, get laid and get a perspecive on your life. Or do the society a favour: go play on the highway...

Forsiden til ok.no :lol:

Sjakktrekk! Fornærm folkene som uten problemer tok ned omtrent hele hw.no-nettverket, og sleng på personlige fornærmelser i tillegg. Krigshissing er jo som kjent den beste løsningen på alle problemer.

(Steve Gibson anyone?)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...   :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Pøhh.. Hadde aldri snakke tysk.. Veldig enig med Mad Wolf Magnux der!

Tysk er et møkka sprøk så det ville fort ha kommet et nytt :ermm:

nei å nei å nei... du har visst misforstått noe... Tysk er et flott språk, det er enklere og mer logisk enn f.eks. norsk og engelsk

Du har kanskje rett i at det er enklere osv. Men det høres helt forferdelig ut..EDIT: enklare=enklere

EDIT2:

Admin på servern kunne gjort stort for å hindre angrepet. De gjør nok det de kan. Så INGEN grunn til å disse dem. Men mindre smart å disse de som gjorde det offentlig.. :D IMO

Endret av JuZt3r
Lenke til kommentar

Personlig vil jeg nesten kalle dette genialt. Folk som sier det er kriminellt har rett , men budskapet er genialt, Hackere/Crackere med politisk innsikt er noe jeg har sansen for!! Men jeg hadde sett på det som mer genialt om dette hadde dukket opp på en amerikansk side eller eventuelt den norske regjeringens side. Det å kalle dette her Psykotisk Fjortiss opplegg , er noe jeg er helt uenig i de fleste hackere er i alderen 17år og oppover. Men hvis en 14åring virkelig klarer knekke hw.no nettverket så må virkelig hw skaffe seg bedre beskyttelse mot slike angrep. Nå som et angrep er sjedd , skulle det ikke forundre meg om at det er andre folk der ute som vil prøve det samme. Men totalt sett vil jeg si at dette angrepet på politisk plan var genialt , men ser vi det ifra en juridisk vinkel har jeg full forståelse for kritikken. Antiamerikanske holdninger er noe vi bør prøve å utviklet før vi er viklet inn i tråden!

Btw rage: Du sier hadde det ikke vært for amerika hadde vi snakket tysk , hadde alle tenkt slikt kan jeg statuere akkurat lignende eksempler : Hadde det ikke vært for Japan,England og Russland hadde vi også snakket tysk , alle disse tre landa hadde like mye å gjøre med andre verdenskrig som Amerika. Eller si f.eks hadde det ikke vært for Frankrike hadde Amerika vært en del av England/Storbritania , så hvis du ment eksemplet så sier jeg :no:

Endret av HanDerre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...