Gå til innhold

Nettverket hacket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mange ganger jeg kunne vært enig i at litt gammeldags juling hadde hjulpet mot noe som helst ass. Men når folk driver på bevist med å ødelegge for andre, skulle junling vært innført som straff. Blir bare så forbanna når folk som dette gjør slikt, sitter sikkert en nå å leser disse post'ene å tror han er så ******* flink. At folk har så lite vett i hode er skummelt for fremtiden hvis slike amøber skal kunne drive som de vil.

Håper dere ikke får alt for mye å gjøre Mods....

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke helt hvorfor de velger å angripe hw sider i norge for å fremme politiske synspunkter.

Det er ikke "hw sider i norge" som er målet, det er maskiner generelt med sårbar software. Alle som kan tas er mulige mål, samma hvor de er eller hva de inneholder (iallfall nesten helt sikkert).

_

johanf

Lenke til kommentar
Har dere noen spor å gå etter angående hvor dette angrepet kom fra? (IP? proxy? eller.. noe?)

FÅr håper på dem ikkje var flinke nok å slette logger men...sansynligheten for det er svært liten siden TechTeam er ganske så kjent... jafall i mine auge...sett dem før..og hørt dem herje rundt en GOD stund...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg forstår ikke helt hvorfor de velger å angripe hw sider i norge for å fremme politiske synspunkter.

Det er ikke "hw sider i norge" som er målet, det er maskiner generelt med sårbar software. Alle som kan tas er mulige mål, samma hvor de er eller hva de inneholder (iallfall nesten helt sikkert).

_

johanf

jeg sa ikke at det var målet i seg selv.

er man ute etter å skape mest mulig trøbbel så tar man alle de sårbare sidene man finnere. er man ute etter å fremme et synspunkt så tar man vesentlige sider som har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

LAtterlig at noen har så lite og gjøre at de hacker og ødelegger..... tåpelig og barnslig..... like dumt er det at en del synes det er kult og oppmuntrer til lignende handlinger..... resten ender i politiske konflikter om 2. verdenskrig..... :no:

Lenke til kommentar

Mad Wolf Magnux:

Veit desverre ikkje noke, har ikkje sjekket det ut men kan finne det ut når eg setter meg heime i kontorstolen heime. ATM så sitter eg på skulen... kan spørre litt rund med andre folk ...

EDIT: http://www.zone-h.org/en/defacements/filte...omain=gamer.no/

viss du ser, så er det reportert der så det er sikkert en slags konkuranse som er ute å går? (nå veit eg ikkje kva zone-h.org blir brukt til men trur det er visst berre vanlige brukere som reporterer inn...)

EDIT2: er tilbake om 45min. på tide å dra hjem :((

Endret av Rockj
Lenke til kommentar
Med dine skriveferdigheter ser nok fort hvem som er 16 av oss.

Seriøst, en kommenterer ALDRI skrivingen til andre i duskusjoner! Det er det laveste og mest patetiske en kan gjøre, og det viser bare at du er fri for gode argumenter men nekter å innse nederlaget. Full skjerpings her gutt!

Lenke til kommentar

_

johanf

jeg sa ikke at det var målet i seg selv.

er man ute etter å skape mest mulig trøbbel så tar man alle de sårbare sidene man finnere. er man ute etter å fremme et synspunkt så tar man vesentlige sider som har noe med saken å gjøre.

Tja - alle vellykkede angrep på en site med forholdsvis mange brukere, som HW / OK .no osv. havner i media og da spiller det vel ingen trille hva som egentløig er budskapet på siten. Men jeg er enig i at det kanskje finnes mål som er bedre, om man bare vil ha budskapet frem.

_

johanf

Lenke til kommentar

Microplex, Overklokking, ja nesten alle samarbeidspartnerene var ned i går. Skulle gjøre litt late-night shopping hos Microplex, da "hitler-bush"- bildet kom opp. Da kjente jeg ble litt småforbannet og trodde først Microplex hadde politiske motiver! Bra budskap, men jævlig barnslig å ødelegge for andre seriøse nettsider på den måten, BARNSLIGT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...