hhhmmm Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 No cd cracks er jo et populært, men kontroversielt emne.. Så lurte på, når du har kjøpt et spill. Hvor ofte laster du ned en crack så du slipper å alltid ha cd'en i cdrom'en ? Personlig har jeg pleid å gjøre det til spill som ikke patches for ofte ( siden cracks ofte kun funker på en bestemt versjon ), siden det er så irriterende å bytte cd hver gang jeg har lyst å spille noe annerledes. Og honnør til Stardock, som ga ut Galactic Civilizations uten cd beskyttelse. Meget behagelig. ps, husk å ikke lage linker til sider med cracks, for da blir moderatorene sinte. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg gjør det ihvertfall Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Aldri, men det er fristende med tanke på at CD ROMen min bråker noe inni ******. Endret 20. januar 2004 av Opus Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 bruker det på det fleste. dog ikke online spill! aka bf osv! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Bruker ikke slik Endret 20. januar 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja [navn fjernet] er jo genialt da! Bruker det til alle spela mine sliper å ødelege orginalplata da Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har laget bildefiler av Battlefield, og bruker de i stedet for diskene når jeg spiller. Har dermed også erstattet noen originalfiler med andre, for å omgå cd-sjekk. Dette er en omstridt praksis, men i tilfeller som mitt er det greit slik jeg ser det. Jeg må jo uansett ha original produktnøkkel for å spille det, ergo må jeg ha en originalversjon liggende. Fordeler med dette er at spillet laster kjappere, og at jeg slipper å mokle med diskene. Ulempen med det er at jeg beveger meg på siden av det som er lov, noe jeg ikke ønsker. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Sånne mounte programmer, som [navn fjernet] og [navn fjernet] støttes av mange spillutviklere. Den eneste forandringen i WC3 1.13b var at det skulle bli lettere å gjøre dette. Rett på meg hvis jeg har feil. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg mista CDen min til Medieval, og det er eneste gangen jeg har brukt en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 bruker stort sett no-cd crck Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg bruker no-cd cracks på alle spill jeg kan. Når du har gamet i 10-11år er det ikke lett å holde system i alle cdene, nærmest umulig faktisk og jeg finner aldri de cdene jeg ser etter. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ...har spill på pc'en som du installerete for 10-11 år siden du da? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har nettopp gått over denne tråden og sensurert et par navn til programmer som lar deg kjøre spillet uten original-CD. Ingen får advarsler eller utestengelser denne gangen, men jeg forventer at resten av denne tråden holdes fri for slike navn. Hvis noen ønsker å diskutere denne avgjørelsen med meg, kan de sende meg en PM eller sende mail til forum@hardware. Men les retningslinjene først. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) jeg bruker aldri no-cd cracker, men jeg lager image med et program som jeg ikke skal nevne navn på. jeg synes det er utfordrende å få til perfekte 1:1 imgaer, og det krever jo orginal cd'er, så det er bare av mine egne spill jeg har lagd image. desuten er det artig å få til noe bra. hvis jeg har lov til å si det så er det enkelte spill som må brennes ut etter at de er "dumpa" for å i det hele tatt virke. tar ikke sjangsen på å nevne spill som er vanskelige å lage 1:1 backup av, men det er de nye SecuROM *new 4.7++ som er de verste jeg har vært borte i. tar lang tid å få det til bra (dette skal ifølge hodet mitt ikke stride med retningslinjene, ettersom at jeg ikke sier noe om hvordan man lager backuper) Endret 20. januar 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jøss, er jeg treig da som alltid bruker cdn til spill som jeg eier...? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 nei du er en spiller med ære og verdighet........og en som bruker hørselvern mot cd/dvd-rom'en *morroklumpmode* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg bruker ikke no-cd-crack, men det hender jeg lager meg et image av CDn min. Dette virker greit, men til spill jeg spiller online bruker jeg original-CDn. Irriterendes støy fra DVD-stasjonen enkelte ganger. Overgår t.o.m. kabinett-støyen. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 nei du er en spiller med ære og verdighet........og en som bruker hørselvern mot cd/dvd-rom'en *morroklumpmode* et råd til deg min venn, plasser pcn din under et tykt bord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå