RottePostei Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Se!! Et spøkels!! ok så stjal jeg den fra en av trådene i posten over Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er ennå nysgjerrig angående "christine" savegamet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 @Topic: NEI. Og hvordan kan du være så sikker? Selvfølgelig ser det ut som om de datarelaterte "fenomenene" har en naturlig forklaring... Men jeg klarer fortsatt ikke og forklare det med cd-spilleren og stemmen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Er ennå nysgjerrig angående "christine" savegamet. Det finnes ikke lengre, det er lenge siden det skjedde. Og vi tenkte ikke på det som noe spesielt før andre ting begynte å skje Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 en jeg vet om flytta til et hus, han bodde der ca 1 år og mens han bodde der hørte han ofte ulyder, han hadde til og med vert oppå loftet et par ganger med hagla i henda for å sjekke. så var det en gang att han kom hjem klokka 4 om natta, å var på tur opp trappa, plutselig kjente han en kald følelse og da han fortsatte var det akkurat som han traff på en vegg sa han. å nei han kræsja ikke med en av husveggene elns. dagen etter var han på utkikk etter nytt hus og flytta innen ei uka, han sov ikke der de siste nettene. han var aldri spesielt overtroisk og trodde heller ikke på spøkelser, men akkurat det der skremte han sa han Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Uff,, hørtes ut som et scary house. Minner meg om en slik svensk film som handla om et hus med noe rart på loftet. Skummel film... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Uff,, hørtes ut som et scary house.Minner meg om en slik svensk film som handla om et hus med noe rart på loftet. Skummel film... ja, den var ekkel... en demon på loftet, var det ikke? hva het filmen da? Lenke til kommentar
above Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skumle greier det der Visst det der hadde skjedd hjemme hos meg ville jeg seriøst flyttet laaaaaangt vekk!! Men hvofor i ****** kommer det en Tysk stemme på slutten?? Når det gjelder den lyd greien der så får jeg ikke sett den dere filmen, jeg får bare hørt de skumle lydene osv.. KAn noen si hva slags program jeg kan bruke til det?? IE funker ikk til det.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kanskje det spøker ja Du kan jo ringe en klarsynt, en sånn TVNorge ting som dealer med retro-prekognisjon. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Skumle saker ja.. Hadde blitt redd jeg... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 dette minner meg om faren min.. han er så paranoid når det gjelder pc'en sin og virus (bruken den bærbare på jobb nettverket osv).. så hvis det er noe galt, f.eks. at internett ikke virker så er det med engang: "tror du det kan være et virus? har noen hacket seg inn?" osv.. morsomt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) hehe, jeg er langt fra paranoid når det gjelder PC'en min.... bare det at siden så mye annet har skjedd i huset i det siste, så har det skjedd rare ting med PC'en også... men såklart, det med den mp3 fila har jo en naturlig løsning Jeg har fått med meg at det er The Last Samurai. Men hvorfor er det en lyd som er med når du hører den som MP3 fil, som ikke er der når du ser den som video... På slutten på lydfila begynner de å snakke tysk.... Endret 24. januar 2004 av apollox Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 poenget er at folk er så ulogiske.. går for den minst sannsynlige forklaringen på ting, istedet for den mest sannsynlige.. problemet er vel at den sannsynlige forklaringen mangler, pga manglende kunnskap? slik blir altså overtro til.. og lenge leve den.. setter litt krydder på hverdagen.. bare du ikke skremmer deg selv til døde nå så... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 når jeg skrudde på pcen og høytalerne mine og gikk på do hørte jeg plutselig skurring og en tysk mannsstemme som preika noe.. hadde volumet ganske høyt så blei ganske redd for at det kanskje var folk i huset Men heldigvis fant jeg ut at jeg hadde kobla feil bak på annlegget, kobla sammen med tuneren så lyden kom fra en tysk reiselivs kanal *phu* trudde jeg skulle daue! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) poenget er at folk er så ulogiske.. går for den minst sannsynlige forklaringen på ting, istedet for den mest sannsynlige.. problemet er vel at den sannsynlige forklaringen mangler, pga manglende kunnskap? slik blir altså overtro til.. og lenge leve den.. setter litt krydder på hverdagen.. bare du ikke skremmer deg selv til døde nå så... Jeg er ikke skremt... klarer meg fint. Rart med sånne som deg, at alt skal ha en naturlig forklaring... som sagt selv, jeg har aldri trodd på spøkelser, men jeg tror kanskje at det er mer mellom himmel og jord enn vi vet. Endret 24. januar 2004 av apollox Lenke til kommentar
consilium Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skumle greier det der Visst det der hadde skjedd hjemme hos meg ville jeg seriøst flyttet laaaaaangt vekk!! Men hvofor i ****** kommer det en Tysk stemme på slutten?? Når det gjelder den lyd greien der så får jeg ikke sett den dere filmen, jeg får bare hørt de skumle lydene osv.. KAn noen si hva slags program jeg kan bruke til det?? IE funker ikk til det.. Det er svært mange radio-ripper som går rundt på nettet, dvs. sangene blir tatt opp fra radio. Jeg er ikke sikker, men det kan være at noen bruker en stemmefjernings-plugins på slutten og starten av sangene. Det kan imidlertid være igjen en svak stemme av radiofolka. Prøv med en original CD, og sjekk om det forekommer der også. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 det kan jo hende at du har hatt en hacker inne på pc'n som har fucka fila.. har hatt det selv, og han fucka masse... la inn trojan, skifta bakgrunn osv.. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det mange anser som "spøkelser" eller overnatulige ting kan være så mangt. Som oftest så opplever folk slikt når man er trøtt, sliten, man drømmer det men tror man er våken, hjernen spiller deg et puss rett og slett! Viss du møter en person på gata og han sier hei til deg, hvordan kan du da vite at han sa hei? Hva om det genereltt er hjernen som lurer deg? For alt du vet så sa han kanskje "din ******* tosk", men hjernen visste at du ikke tåler å høre det så han gjorde det om til "hei" som er mye mildere! Er mange ganger jeg selv har opplevd Deja Vu, som i at akkurat dette vet jeg at jeg har opplevd før, men det er som regel bare en lignende situasjon som gjør at du tror det er det nøyaktig samme som før bare at minnen ifra den forrige gangen ikke er helt 100% så derfor så antar hjernen din at det er det samme. Den bruker rett og slett opplevelsen ifra denne gangen til å gjenskape det forrige litt ødelagt minnet og man får derfor to like opplevelse som gjør at man tror man har opplevd det samme to ganger. Såvidt jeg vet så er Deja Vu når hjernen din henger seg opp "dette skjer ekstremt fort" Hakk i plata effekt.Så da tolker hjernen det slik at det skjedde 2ganger. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg syns det er litt teit av det er så mange som latterlig-gjør temaet.. Det værste jeg har opplevd var dette: Det var iskald vinter (for ett år siden), og jeg kom hjem fra skolen. Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme nøkkelen min inne, så jeg måtte vente til noen kom hjem fra jobben! Jeg visste at mamma slutta på jobb klokka tre, så jeg satt ute og venta i ca. en time.. Ca. 20 minutter etter at hadde satt meg ned foran husdøra og koste med pus hørte jeg plutselig noen LØPE ned trappa! Vi har en ganske gammel tretrapp som går opp til 2etasje her i huset.. Den er rett ved siden av inngangsdøra, så jeg hørte det godt. Ikke bare jeg, men til og med pus skvatt noe sinnsykt! Helt plutselig, rett før inngangsdøra stoppa lyden. Det er totalt uvisst hvem/hva detta har vært, fordi det ikke var ett menneske i huset til dette tidspunktet.. Denna klarer jeg ikke å glemme, og langt ifra forklare.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) ah, jævlig. Da spørs det om jeg ikke hadde blitt meget skremt ja... Forklarte du det til foreldrene da? eller har du bestemt deg, som så mange, om å holde slike situasjoner for deg selv? Endret 26. januar 2004 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå