Raphaug Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Bør jeg montere 2 stk 80mm(Papst) ved siden av hovedkortet i bakparten av chieftec kabinettet da for å få bedre luft i kabinettet? Orker ikke å flytte på radiatoren nå som den har en plass! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 All luftstørm hjelper.. så, ja.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) 14C grader på rommet mit nå, og cpu temp = 34.5C grader (Idle) Skal trykke inn 2stk 19db papst 80mm viffter nå med en gang! Skal de trekke luft inn eller ut? Har en dårlig chieftec viffte som trekker inn! Endret 28. januar 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Siden Titanviftene dine blåser luft ut bør de du monterer nå blåse inn ja Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 wooow, ble ganske stilig dette Venter en vannblokk til gpu, skjøte stykker og noen albuer til helga. Skal sette på dem og sjekke forskjell. Kan sikkert legge inn noen bilder også Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Pokker! I dag da jeg skulle teste ny oc så funket det ikke, så jeg måtte resette bios. Jeg startet deretter opp og gikk inn i bios og skulle sette på samme vcore og mp osv som jeg hadde før. Jeg hadde 190*12.5 og 1.85Vcore. Kjørte turbo ramsettings 7-2-2-2(Er dette bra?). Så rebootet jeg pc`n og lagret nye settings. Så startet pc`n opp og jeg skulle logge inn i windows, men etter at jeg hadde skrevet username og pass så slo pc`n seg av og det kom en alarm! Jeg rakk såvidt å logge inn og se bakgrunnen og ikonene før den slo seg av! Hvorfor går der det ikke nå? Testet klassiske 200*11 med default Vcore og det gikk greit. Blir NB varm ved økning av vcore? For nb kjølern min(orginal abit) har begynnt å bli dårlig. Den bråker fælt ved oppstart, så jeg må dunnke på den en gang eller to for at den skal bli normal igjenn. Kan det være årsaken? -Raphaug Endret 29. januar 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå