FpsStu Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Er det noen som kan fortelle hvordan en får til hotmail med Opera mail saken? (opera 7.23) Fant svaret, må bruke programmet "hotmail popper" Endret 19. januar 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Hvordan konfigurerte du denne, slik at det funka?? Gjorde du noen endringer? Får sendt meldinger, men får ikke henta.. Prøvde med å sende til meg selv. så meldingen i hotmail (www.ho...) men ikke i opera :s Noen forslag?? Endret 22. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hotmail støtter ikke pop3 lengre, de har kun webmail funksjonen. Så du må vel bruke et ekstra program (?) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Så jeg kan sende mail fra Opera, men ikke hente? Hvis jeg da må bruke et applet for å sende, og et for å hente, gidder jeg ikke stresse med det. Da er det greit som det er liksom.... Ikke enig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå