Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har bestilt dette: http://absoluttdata.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=684. Men datoen det kommer inn til butikken er ubekreftet. Så den blir utsatt og utsatt. Så jeg lurte på om noen vet om en annen plass som har det inne? Jeg har sjekket prisguiden og letet litt rundt om kring. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hold fast i stolen, det jeg sier ER sant. Så selv at alle webshoppene hadde ubekreftet dato, og en dag, på en liten "gjør narr av dritt butikker" tur, så jeg en Altec Lancing 621 hos... ELKJØP!!! IIK Nesten skremmende at komplett ikke har det, mens ELKJØP(!!!!) har det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Hvor mye kostet det der da? Kansje jeg kjøper et annet sett....som jeg får med en gang. Kansje Logitech Z-2200. Noen forslag? Endret 21. januar 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg anbefaler z-2200.... genial lyd, mye bass og kan spille høyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har kjøpt Z-2200 og får det i dag!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå