Gå til innhold

Ting å gjøre på LAN

b-real

Anbefalte innlegg

Ha en prosjektor gående, hvor man viser humor innslag osv. av og til.

Så en bra compo her om dagen.. en cola drikking compo.. først ferdig med en 1,5L cola vinner.

Ene duden tømte den på 10s eller noe sånt.. (klemte på flaska) og vant selvfølgelig. Brekte seg i en bøtte etterpå flere ganger.. premien? en 1,5L med cola... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg hørte om et lan som hadde krype-compo. De la opp en rar løype inne i lokalet og så var det om å gjøre å krype på kortest tid. Så gikk det folk med kamera rundr, sånn at alle så hva som skjedde på storskjerm. løypen gikk visst nok opp og ned av bord og stoler, under bord og alle mulige andre steder man kan komme på.

Lenke til kommentar
Spisecompo, først en boks makrell i tomat, deretter en slik trekant pyramide med vaniljesaus, enda en boks med makrell i tomat og på toppen av det hele en goooood varm boks Cola.

Det var sinnsykt ekkelt å se på iallefall, helte i seg makrellen, tomatsaus i hele trynet. Ble kvalm av å se på, synes synd på de som spiste  :sick:

:yucky::sick:

Hva med:

Denge-crew compo :roll:

Spise 1 grandiosa så fort som mulig

Drikke 1 liter sjokolademelk, så 20 spiseskjeer tran *grøsse*

Og selvfølgelig soveposerulle compo :roll:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Spisecompo, først en boks makrell i tomat, deretter en slik trekant pyramide med vaniljesaus, enda en boks med makrell i tomat og på toppen av det hele en goooood varm boks Cola.

Det var sinnsykt ekkelt å se på iallefall, helte i seg makrellen, tomatsaus i hele trynet. Ble kvalm av å se på, synes synd på de som spiste :sick:

vært på warpzone 12? der hadde dem akkurat det :p

Lenke til kommentar
-Sex novelle compo

-Sex tips compo

-Frivillig hw knusing compo

-Lage "world wildest LAN fights" compo

Dette er mine forslag.

Jeg og kalle fighter litt på lan ,men ble ikke så mye som kan dokumenteres da.

Men CCX var jo med og henne så jo alle tingene vi drev med. Tok opp at vi sang osv..

Men synge compo rocker! Jeg skal spørre om jeg kan synge på TG :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...