Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ha en prosjektor gående, hvor man viser humor innslag osv. av og til. Så en bra compo her om dagen.. en cola drikking compo.. først ferdig med en 1,5L cola vinner. Ene duden tømte den på 10s eller noe sånt.. (klemte på flaska) og vant selvfølgelig. Brekte seg i en bøtte etterpå flere ganger.. premien? en 1,5L med cola... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 -Sex novelle compo-Sex tips compo Har du ikke fått morrawanket ditt i dag? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Joda eg har wanket allerde. Trenger sikkert noen wanker til da. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 -Colaflaske(boks)-Pyramide Compo -CD Kasting: Hvem som kaster den lengst osv.. -Hvis LAN'et varer lenge, om-å-være-lengst-våken compo De jeg kom på i farta Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Teh One And Only Illegal StreetRacing-Til-Fots-Compo. Ut og springe klokka 5 på natta! Førstemann til å springe en liten runde, ca en kilometer. Vi planlegger noe sånt på neste KlubbLAN.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg hørte om et lan som hadde krype-compo. De la opp en rar løype inne i lokalet og så var det om å gjøre å krype på kortest tid. Så gikk det folk med kamera rundr, sånn at alle så hva som skjedde på storskjerm. løypen gikk visst nok opp og ned av bord og stoler, under bord og alle mulige andre steder man kan komme på. Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi kalte det 400-meter nerd, eller quarter-mile nerd under Everlan i hønefoss. Jeg brukte 2timer Men vant ikke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Spisecompo, først en boks makrell i tomat, deretter en slik trekant pyramide med vaniljesaus, enda en boks med makrell i tomat og på toppen av det hele en goooood varm boks Cola. Det var sinnsykt ekkelt å se på iallefall, helte i seg makrellen, tomatsaus i hele trynet. Ble kvalm av å se på, synes synd på de som spiste Hva med: Denge-crew compo Spise 1 grandiosa så fort som mulig Drikke 1 liter sjokolademelk, så 20 spiseskjeer tran *grøsse* Og selvfølgelig soveposerulle compo Endret 2. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Cs compo med radeon smartshader acsi2 green på Med andre ord matrix compo Tøft med Ati Her ser dere noen bilder: http://www.bjaaland.net/hw.no/atics2.jpg http://www.bjaaland.net/hw.no/atics.jpg Var mange bra forslag her syns jeg, litt bevegelse utenfor PC'n kan ikke slå feil vell Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 spise flest egg på 30 minutter compo vinneren får ein kartong egg!! Lenke til kommentar
RUY! Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Spisecompo, først en boks makrell i tomat, deretter en slik trekant pyramide med vaniljesaus, enda en boks med makrell i tomat og på toppen av det hele en goooood varm boks Cola. Det var sinnsykt ekkelt å se på iallefall, helte i seg makrellen, tomatsaus i hele trynet. Ble kvalm av å se på, synes synd på de som spiste vært på warpzone 12? der hadde dem akkurat det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva med kappinstallering av w2k server? Neh.. Er så lett og jukse ved hjelp av et script. Jeg har skrevet mitt eget script som setter opp 2000 server og 2000 pro på notime. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 -Sex novelle compo-Sex tips compo -Frivillig hw knusing compo -Lage "world wildest LAN fights" compo Dette er mine forslag. Jeg og kalle fighter litt på lan ,men ble ikke så mye som kan dokumenteres da. Men CCX var jo med og henne så jo alle tingene vi drev med. Tok opp at vi sang osv.. Men synge compo rocker! Jeg skal spørre om jeg kan synge på TG Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Bare testet litt.. Men karaoke er utrolig morsomt. 2premier. En for den som synger værst og en for den som synger best. Endret 5. februar 2004 av CFD Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ahh karaoke på LAN har jo vært kjempe digg. Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) vært på warpzone 12? der hadde dem akkurat det Det var Warpzone 12 ja. Kjenner han ene som var med ;D Endret 7. februar 2004 av sim Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Cs compo med radeon smartshader acsi2 green på Med andre ord matrix compo Tøft med Ati Her ser dere noen bilder: http://www.bjaaland.net/hw.no/atics2.jpg http://www.bjaaland.net/hw.no/atics.jpg Var mange bra forslag her syns jeg, litt bevegelse utenfor PC'n kan ikke slå feil vell Hvor kan jeg få taki denne "moden" ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 vært på warpzone 12? der hadde dem akkurat det Det var Warpzone 12 ja. Kjenner han ene som var med ;D haha, ja husker godt det! Kommer på wz13 i år btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå