Gå til innhold

Ting å gjøre på LAN

b-real

Anbefalte innlegg

Er blitt medlem i crewet til MSL og er blitt spurt om noen har noen idèer til compoer, underholdning...hva som helst egentlig (innen for rimelighetens grenser selvsagt).

Så...tom for idèer som jeg er så spør jeg dere.

Har dere opplevd noen artige kompoer, unnerholdning på et LAN eller har noen id?èer om ting som vi kan ha på MSL?

Og userriøse kommentarer kan bare dra til h.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spisecompo, først en boks makrell i tomat, deretter en slik trekant pyramide med vaniljesaus, enda en boks med makrell i tomat og på toppen av det hele en goooood varm boks Cola.

Det var sinnsykt ekkelt å se på iallefall, helte i seg makrellen, tomatsaus i hele trynet. Ble kvalm av å se på, synes synd på de som spiste :sick:

Lenke til kommentar
Cs compo med radeon smartshader acsi2 green på:D

Med andre ord matrix compo

Det hørtes kult ut, hva er det for noe?

Er ikke sikker på om der er noe alle vet, men i går fant jeg ut at på skjermegenskaper-avansert-3d-openGL-custom-smartshader 2.0 så kan du stille inn forslkellige moduser å å kjøre OpenGL\Direct 3d aplikasjoner med.

Fx. spille et spill i acsi2. Se for deg at du kjører hele spillet igjennom en acsi2 generator!:D über konge fett:D I tilleg så er det sort bakgrunn å grønn tekst så det ligner på matrix!

Kan også kjøre det i andre moduser som sort hvitt og classic osv.

Funker bare på radeon drivere.

Lenke til kommentar
Cs compo med radeon smartshader acsi2 green på:D

Med andre ord matrix compo

Det hørtes kult ut, hva er det for noe?

Er ikke sikker på om der er noe alle vet, men i går fant jeg ut at på skjermegenskaper-avansert-3d-openGL-custom-smartshader 2.0 så kan du stille inn forslkellige moduser å å kjøre OpenGL\Direct 3d aplikasjoner med.

Fx. spille et spill i acsi2. Se for deg at du kjører hele spillet igjennom en acsi2 generator!:D über konge fett:D I tilleg så er det sort bakgrunn å grønn tekst så det ligner på matrix!

Kan også kjøre det i andre moduser som sort hvitt og classic osv.

Funker bare på radeon drivere.

Enig flemming, neste lan vi er på er det Smartshader Compo :) tihi

Lenke til kommentar
Hva med kappinstallering av w2k server?

Flemming, vi sa til deg i fjor at du er skadet, må vi minne deg på det der igjen? å installere windows/andre OS er KJEDELIG! Er derfor så mange av oss har laget image ved bruk av Norton Ghost osv.

Lenke til kommentar

Flemming, vi sa til deg i fjor at du er skadet, må vi minne deg på det der igjen? å installere windows/andre OS er KJEDELIG! Er derfor så mange av oss har laget image ved bruk av Norton Ghost osv.

Nå,nå.. ikke kom her å fornerm meg for min sexuelle legning. Selv om det ikke er alle som blir kåt av servere, så synes jeg ikke et du skal begynne å rakke ned på oss. Skam deg!

Lenke til kommentar

Nå,nå.. ikke kom her å fornerm meg for min sexuelle legning. Selv om det ikke er alle som blir kåt av servere, så synes jeg ikke et du skal begynne å rakke ned på oss. Skam deg!

jaok? Og du kaller din legning for hva? WindowsFil, 2003ServerFil, InstallasjonsFil, osv osv osv :p (og tror forresten du stiller alene med å bli "klam i hakket" av å legge inn diverse OS :p )

Endret av Mello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...