DevN Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som vet hvor jeg kan få dette? Hadde en gang i tiden en sau som gikk rundt rett over startmenyen, sov og litt sånt. Litt morsomt når man kjedet seg litt. Så ønsker noe lignende (ikke "bonzi buddy"). Noe som enkelt kan deaktiveres hvis det blir irriterende. (Tar kvelden nå, god natt.) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har sauen i arkivet, jeg. Ikke stor. Gi meg en epostadresse eller noe på pm, så skal jeg sende.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva faan skal du med en sau som går på desktopen? Sauefetish.... Var det ikke et slikt prog til Win98SE.. Desktop buddys.... ??? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Var det ikke en eller annen spam apekatt man fikk før da? Bonzai et eller no annet? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Var ikke det Bonzi Buddy? Ble bombardert med reklame for Bonzi'n. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Send den sauen til meg og er du snill! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Fant mange her: http://www.kylyria.net/desktop_pets.htm Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kjøp en papegøye.. det er show. Eneste ulempen er at de ikke kan deaktiviseres hvis de bir for irriterende da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det største problemet med en papegøye, er at noen typer, kan bli 70-80 år gamle, så hvis du kjøper en kan det hende at barnebarna dine må passe på den til slutt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hørte på nyhetene at Churchill sin papegøye fortsatt hetser naziene.. men dette var OT, beklager. Såvidt jeg vet finnes det ikke en digital utgave av fuglearten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hadde sånne strippere som danset rundt i skjermen før men det er ikke vitsi for meg å ha de lengre når eg aldri så på de og de brukte bare system ressurser. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Den sauen var jo drit kul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå