TMH Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis cpuen var "boxed" så tror jeg du får igjen på garantien.. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det kan jo også være at cpu fikk så høy temperatur, SÅ raskt, at den ikke rakk og slå seg av. Men har palomino C.O.P? Kommer vel an på HK, som flere skriver. Hadde palomino og A7V333, det hadde C.O.P og slo seg av, før det ble skade på CPU. Lenke til kommentar
enl Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 XP 2100+ var den siste med Palomino-kjerne. XP2200+ og opp fikk throughbred-kjerne. Nå har CPU'ene i denne klassen fått Thorton-kjerne istedet (Barton med 1/2 så mye cache) Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har en xp2100+(og en av de siste som ble produsert) før thorougbred fikk sitt inntok, og som kjent har palomino cpu-ene en veldig høy varmeutvikling. hadde idle temp på 67 graderfør jeg skaffa meg kab.vifter. Men uansett, min cpu(palomino) slo seg auto av når tempen nådde rundt 72 grader. Så virker som palomino også kan slå seg av av seg selv. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja ja ja... Noen lærer aldri Kjøp PENTIUM neste gang Det virker som det er du som aldri lærer, les det Ash skrev FØR deg. Men det FUNKER iallfall hos Intel! _ johanf Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Bare et tillegg, hva er garanti sak? Dette er ikke monterings feil? Er det vifteprodusenten som jeg kan få ny vifte av? Kan jeg få ny CPU også? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bare et tillegg, hva er garanti sak? Dette er ikke monterings feil? Er det vifteprodusenten som jeg kan få ny vifte av? Kan jeg få ny CPU også? Har du overklokket og de kan se det, ingen garanti. Men om du har brukt pc'en din normalt og ikke overklokket kan du få nye på garantien. Skader ikke å prøve. Vifte produsenten får du nok ikke nye cpu av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå