Endre Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Her er en gave til NF7-brukere. "Tictac" har mekket en haug med beta-bioser. Link Dette er en versjon av D22 som fikser det velkjente problemet med at 10 og 10.5x multiplierne ikke kan brukes. Link Flashing av beta-bioser skjer på eget ansvar! Vær sikker på at du vet hva du gjør! Han har også moddet endel andre bioser: AMD K7 AMD K8 Intel Endret 2. mars 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som er interessert? Nei vel, your loss. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Var litt fristet til å prøve,men disse kan jeg vel ikke flashe gjennom windows? Har ikke floppydrive så det er eneste mulighet for meg. Men du kan jo kanskje fortelle litt om hva du opplevde ble bedre med disse BIOS'ene kanskje? Lenke til kommentar
felge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som er interessert? Nei vel, your loss. har du testet de dad ?? Lenke til kommentar
felge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som er interessert? Nei vel, your loss. kan man gaine noen 3d marks elle ?? Lenke til kommentar
felge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 testet den ene .. jeg kunne nå vertfall ikke kjøre på med mer fsb.. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dette høres veldig interresant ut... Dog å flashe bios med beta versjon virker litt skummelt... Kan en flashe via ABIT-flashmenu? Eller verifiserer den at det er en original fil? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg testet D10 B4x4. Kom ikke så mye som en MHz lengre... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Abit Flashmenu funker veldig fint å flashe med. Jeg har ikke fått testet noe 3DMark, men Sandra minnebåndbredde ble ihvertfall endel høyere (kom over 3,8 GB/s på 250x10 2,5-3-3-11). Noen vil kunne klokke høyere, andre ikke. Ikke forvent underverker. Sjekk ut sammenligningen tictac gjorde av d22-biosene: Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hmm.Er ikke mye som fungerer som det skal på de linkene som er her Noen andre linker til BIOSen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå