cyberho Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) hei hei, har fått window kit nå ,men alt går ikke som planlagt ...har saget ut døren ,det gikk jo bra men vinduet som er med i kit'et er utrolig vanskelig å feste. trenger tips til fremgagsmåte/montering! vet at det er guide på overklokking.no men der bruker de ikke samme listen. Endret 19. januar 2004 av cyberho Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 har samme problem, les mer om det her Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 ja har lest den men den er liksom litt uklar,mitt problem er at jeg ikke skjønner hvordan man kan klare å presse alt inni der,,, Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Må si meg enig. Det er bare helt jeavlig of feste plexi vinduet. Jeg prøvde alt men den forbanna listen ville ikke sitte. Så jeg festet listen fast med silikon. Neste gang limer jeg bare glasset bak og bruker pynte list. Endret 19. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 hvordan funket det da du brukte silikonen på da?ble det pent ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Skjer holet et par mm større enn vinduet og smør lista med zalo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå