Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Hehe. Ja det er det jeg har gjort hittils.. Bruker andre brae hodetelefoner, sammen med en ekstern mic... Funker jo greit... Men er virkelig disse de beste hodetelefonene du får for ca 1000 lappen? Har ikke feks. Koss noen andre som er enda bedre?? Så på disse men de hadde sånn surround func. så da kan det være litt "wannabe good" eller?? Devil-Teddy: Du foreslo kanskje disse for at du har erfaring med dem? Hvis ja: Hvordan er de å ha på for øra? Har merket at noen kan gjøre vondt å ha på :s.... Endret 22. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er meget god erfaring med disse, har sittet time på time og spilt CS med disse på hodet uten og få NOE vondt i ørene. De er veldig behagelig. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tvilt et sekund =) BTW: OFF TOPIC: 100 Posts Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Ja men da skal jeg foreslå det for lommeboka, så får vi se hva som skjer BTW: Noen som vet om andre bedre hodetelefoner som ligger nærmere 1000 lappen?? (skal bare ha noen alternativer ) Endret 22. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Edit: Sinnsykt!! frippelpost!!! Endret 22. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Edit: Sinnsykt!! frippelpost!!! Endret 22. januar 2004 av w3p Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 OK, hør nå her. Du får ikke noe ordentelig bra "headsett" (hodetelefoner m/ mic) forstår ikke helt hva det er som får deg til å si det. du får da bra headsett. har lyst på disse her. de ser bra ut. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) komplett er faktisk hakket billigere http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Men er enig i at de ser fine ut, jeg skal ha meg sånne:) Dessuten er koss viden kjent for sin fine kvalitet og at de er gode å ha på Endret 24. januar 2004 av J0lle Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Hva syns dere om koss' UR40??? Men de koster jo 445 på Microplex, og 749(!) i butikken? Kan dette stemme? Ps! Jeg er ikke hundre prosent sikker på at jeg så på samme headset, fordi jeg huska ikke merket (UR40), men de jeg så på i butikken var koss og hadde også titanium elementer. Koss har ikke andre dyrere hodetelefoner med titanelementer, sånn at det er de jeg har sett på?? Syn bare prisforskjellen var så stor :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå