Gå til innhold

De beste hodetelefonene pr. dags dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket headsett vil dere anbefale i tusenlappklassen som også har påmontert mic?

la meg være ******* pirkete her, det du sier er smør på flesk. Headsett er hodetelefon med mic. get it? ;)

Kan du frembringe bevis hvis eksistens vil tilsi at overforstående medfører riktighet? :p Neida, men det er jo bare en definisjon. Det er vel ingenting som er rett eller galt - noen kaller en blings for en brødskive MED pålegg, men for meg kan en blings like godt være bare brødet. Headsett trenger ikke å ha mic på. Bl.a. innenfor dj-verdenen betyr headsett øreklokker e.l., somoftest uten mic.

bfisk

Lenke til kommentar

Lol.. :p

Tror man som oftest skjønner hva man mener :p

Sikkert greie de Sealine, men de kosta jo "bare" 300kr.

Kunne godt tenke meg litt dyrere (for da blir de mest sannsynlig litt bedre også) Headset (!) .

Ja nå tenker jeg på et system man har på hodet, hvor det i utganspunktet kommer ren og fin lyd ut av, som også har påmontert mic.... :p Det skal veie lite, og gjerne minteres på USB...:p Men det er egentlig det samma for meg...

Endret av w3p
Lenke til kommentar

Uff!! Spør du etter de beste pr dags dato så høres det jo ut som du ser etter ting i mangetusen klassen, også skifter du til den usle 1000 lappen din :p

Edit topic...

[sorry, kan være jeg som har hatt en dårlig dag, så jeg ble litt irritert.]

Lenke til kommentar

3 viktige ord: Tyskland, kvalitet og Sennheiser. De er kjempe bra. Utrolig bra lyd og kjempe god kvalitet på dem. Ikke får du ondt i øra av dem heller (jeg har HD437, og betalte 299 DKK for dem i sommer) Det er ikke mic på disse, men de har noen. Bare se på www.sennheiser.com Se om du finner noe der.

PS: Vet ikke om noen norske leverandører :thumbdown:

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar

OK, hør nå her. :wow:

Du får ikke noe ordentelig bra "headsett" (hodetelefoner m/ mic)

Det du gjør er og kjøpe et par slike: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSUR40

Hvilket er noen veldig bra hodetelefoner. :love:

SÅ! kjøper du et annet "headsett" som du har rundt halsen med micen stikkene opp foran kjeften din, dermed har du den ultimate løsningen. F. eks. disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSCS100 :thumbs:

er du smart :yes: så teiper du sammen ledningene hele veien slik at du ikke får totalt ledning kaos! :no:

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...