Gå til innhold

De beste hodetelefonene pr. dags dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket headsett vil dere anbefale i tusenlappklassen som også har påmontert mic?

la meg være ******* pirkete her, det du sier er smør på flesk. Headsett er hodetelefon med mic. get it? ;)

Kan du frembringe bevis hvis eksistens vil tilsi at overforstående medfører riktighet? :p Neida, men det er jo bare en definisjon. Det er vel ingenting som er rett eller galt - noen kaller en blings for en brødskive MED pålegg, men for meg kan en blings like godt være bare brødet. Headsett trenger ikke å ha mic på. Bl.a. innenfor dj-verdenen betyr headsett øreklokker e.l., somoftest uten mic.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Lol.. :p

Tror man som oftest skjønner hva man mener :p

 

Sikkert greie de Sealine, men de kosta jo "bare" 300kr.

Kunne godt tenke meg litt dyrere (for da blir de mest sannsynlig litt bedre også) Headset (!) .

Ja nå tenker jeg på et system man har på hodet, hvor det i utganspunktet kommer ren og fin lyd ut av, som også har påmontert mic.... :p Det skal veie lite, og gjerne minteres på USB...:p Men det er egentlig det samma for meg...

Endret av w3p
Lenke til kommentar

3 viktige ord: Tyskland, kvalitet og Sennheiser. De er kjempe bra. Utrolig bra lyd og kjempe god kvalitet på dem. Ikke får du ondt i øra av dem heller (jeg har HD437, og betalte 299 DKK for dem i sommer) Det er ikke mic på disse, men de har noen. Bare se på www.sennheiser.com Se om du finner noe der.

PS: Vet ikke om noen norske leverandører :thumbdown:

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar

OK, hør nå her. :wow:

 

Du får ikke noe ordentelig bra "headsett" (hodetelefoner m/ mic)

Det du gjør er og kjøpe et par slike: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSUR40

Hvilket er noen veldig bra hodetelefoner. :love:

 

SÅ! kjøper du et annet "headsett" som du har rundt halsen med micen stikkene opp foran kjeften din, dermed har du den ultimate løsningen. F. eks. disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSCS100 :thumbs:

 

er du smart :yes: så teiper du sammen ledningene hele veien slik at du ikke får totalt ledning kaos! :no:

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...