ballemann Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Ok, jeg driver å byger en pc til min kjære mormor men når jeg hadde bygget ferdig ville ikke hovedkortet boote, så jeg leverte hele pc'en til wikdahl konsult og han fant ut at både AGP porten og det intregerte skjermkortet var ødelagt, så jeg og mormor dro til Datakjeden får å bytte kortet, men på Datakjeden sa de at de måtte teste det osv og at jeg ikke fikk byttet, (det er under 2 uker siden jeg kjøpte hovedkortet), har de egentlig lov til det? det er jo reklamasjon. Håper på svar med vennlig hilsen Ballemann. edit : vet det ikke er en webshop, men det var den eneste plassen og poste dette Endret 19. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du kjøpte hovedkortet på datakjden? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Du kjøpte hovedkortet på datakjden? hehe ja... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 De har all rett til å teste ut kortet før de evt. gir deg et nytt.MEN...de kan bare ha det i maks 10 dager,da kan du kreve tilbake penger,eller nytt kort(prata med gutta i butikken tidligere i dag) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Når det er snakk om en fysisk butikk, gjelder ikke angrefristloven, som bl.a. webshoper må forholde seg til, så de har all rett til å teste før du får byttet. Men alt ordner seg nok til slutt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ok, så hvis de har det i mere enn 10 dager kan jeg kreve penger tilbake eller et nytt kort? takk for hjelpen folk mvh BalleMann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå