John Kr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja da er den nye 4.1 kommet, er det noen som allerede har testet den? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Skulle akkurat til å poste om nyheten laster ned nå! Skal prøve 3DMARK03 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 noen som har en link til den? omega har vel ikke kommet ut med non enda? hehe Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Prøv www.ati.com, mulig de kan ha drivere på sin side. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er Catalyst 4.1 bedre enn Omega.. ? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Omega kommer helt sikkert med en driver som tilsvarer 4.1. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Prøv www.ati.com, mulig de kan ha drivere på sin side. Før virkelig håpe at ati har dem siden det er ati som lager catalyst driverne Laste ned å prøve nå... Edit: skriveleif Endret 19. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det funker ikke hos meg Når jeg skal installere Cat 4.10 kommer følgende melding opp: "Setup was unable to complete the installation. Try to get up your display adapter with a standard VGA device before running setup" Noen som vet hva dette er? Hjelp meg. Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Funker bra her, samme ytelse som 3.10 på P4 @3600 IC7Max3 WinXp Endret 19. januar 2004 av Ip dude Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAA..... endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ventet på den lenge... dette skal være ein driver som støtter 9x00XT kort(Bedre enn 3.x serien)... nice Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det virkelig nødvendig å oppdatere denne driveren hver enste gang? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ENDELIG da blir dem lasta ned 75%80% gleder meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Er det virkelig nødvendig å oppdatere denne driveren hver enste gang? Det er jo ikke 100% nødvendig å gjøre det hver gang, kanskje. Men jeg har gjort det til en vane å bytte hver gang siden det så og si altid er en del bug fix som kommer. Og det kommer jo stadig nye spill, som så og si altid har en del bugs i seg. Og noe av dette blir jo fikset når de nye driverne kommer. Endret 19. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som har prøvd drivern og vet om den er bedre enn omega sine ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det funker ikke hos meg Når jeg skal installere Cat 4.10 kommer følgende melding opp: "Setup was unable to complete the installation. Try to get up your display adapter with a standard VGA device before running setup" Noen som vet hva dette er? Hjelp meg. har hatt samme problem på ren install, måtte gå tilbake til forrige driver Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmmmm nå får jeg ikke satt AGP på 8x, heller ikke skrudd på Fast Write? alt er enabled i BIOS, men får ikke juster det i windows noen som har erfart det samme??? eller noen råd om hvorfor det plutselig ikke er justerbart? Curent AGP speed OFF (ikke justerbar) Fast Write OFF (heller ikke justerbar) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det funker ikke hos meg Når jeg skal installere Cat 4.10 kommer følgende melding opp: "Setup was unable to complete the installation. Try to get up your display adapter with a standard VGA device before running setup" Noen som vet hva dette er? Hjelp meg. har hatt samme problem på ren install, måtte gå tilbake til forrige driver Hehe fikk det til nå jeg. I mappa ATI så ligger det et Uninstall program og Voila, Cat 4.1 funker Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det funker ikke hos meg Når jeg skal installere Cat 4.10 kommer følgende melding opp: "Setup was unable to complete the installation. Try to get up your display adapter with a standard VGA device before running setup" Noen som vet hva dette er? Hjelp meg. har hatt samme problem på ren install, måtte gå tilbake til forrige driver Håper at dette ikke er et nytt problem som skal ut i full blomst. Er det noen andre som har hatt disse problemene med noen av de gamle driverne. Jeg har brukt dem siden Cat 3.4 og aldri hatt disse problemene. Får håpe at jeg slipper unna siden jeg sitter med en heftig isdn-linje, dritt å laste ned noe som ikke virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå