RedRocK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har en strømforsyning på 300W, det er en helt standar ikke noe spesielt godt merke ol. Jeg har 5 vifter, 1 harddisk kjøler, 2 harddisker 5200RPM, 1 lys rør. Den ene av viftene er en vifte med farger. Jeg har et therm Thermaltake Xaser 2 kabinett. Kan jeg sette inn 1 harddisk til uten at d ødlegger, gjør pc'en tregere. eller... Hvor mye mer kan jeg sette inn i pc'en av harddisker ol.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg har også 300W. Funker fint for meg. Sjekk pc specsa mine, så skjønner du at det du har holder lenge.. http://forum.hardware.no/index.php?showuser=6072 Jeg har 5 disker, 2 katoder, 4 vifter, viftestyring, 2,4ghz p4,radeon 9800pro. Endret 19. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har en strømforsyning på 300W, det er en helt standar ikke noe spesielt godt merke ol. Jeg har 5 vifter, 1 harddisk kjøler, 2 harddisker 5200RPM, 1 lys rør.Den ene av viftene er en vifte med farger. Jeg har et therm Thermaltake Xaser 2 kabinett. Kan jeg sette inn 1 harddisk til uten at d ødlegger, gjør pc'en tregere. eller... Hvor mye mer kan jeg sette inn i pc'en av harddisker ol.. Det finnes en del PSU utregningskalkulatorer, de kommer somregel med for høye behovsverdier. På ditt system som er ATX og relativt mye hardware er vell 300watt i minste laget, men jeg vil ikke si at du skal kjøpe ny. Dersom din PC fungerer problemfritt så er det bare å kjøre på. Men anbefaler 350watt for dette utstyret. Lenke til kommentar
kinck Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det har noe med hva slags system du kjører også.. amd eller intel men jeg har ingen problemer med 300 "wattern" min... 4-5 vifter 2 hdd 7200 rpm (200 og 120)... 2 kalde katoder osvosv funka fett hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå