hemo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 I disse virustider spretter det på ny opp melidnger som påståes å ver sendt frå epostadressa mi. Heilt usant, for viruset sender seg sjølv ut frå den infiserte maskina med falske avsendaradresser. Men for å verifisera at det eg viste frå før er sant (altså at maskina mi er virusfri), så skanna eg harddisken min. Resultat: 5642 mapper 127463 filer Det her er ein laptop, heilt uten P2P-ting!! Bare programmer og eigne data (dokumenter, bilder, litt sjølvripa .mp3, osb) Kor mange filer og mapper har du på datamaskina di? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Files scanned : 159442 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 En slik scanning ville tatt evigheter. 240GB er ikke kjapt å få skjekket. Skjekker en annen dag. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 240 000 filer, hvor mange mapper vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå