Gå til innhold

LiteON LVD-2001, DVD-DivX spiller

Anbefalte innlegg

Jeg leste testen av denne spilleren nå, og jeg lurer på hvor den kan kjøpes? Det stod at den kunne kjøpes hos telebutikken.no, men jeg finner ikke spilleren der. Noen som vet hvor den kan kjøpes?

Jeg har hørt noe om at den ikke produseres lenger... Kommer det en nyere versjon av spilleren i så fall? Noen som vet noe om det?

Forresten; Finnes det like gode alternativer til denne spilleren? Som har omtrent samme pris? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en i en telebutikken butikk. Der var det fler igjen, det var omtrent en uke siden. Det finnes ingen like bra spillere uansett pris. Kiss spillerene begynner å bli akseptable men sliter litt med divx 3.x. Da får du med nettverksstreaming i tillegg, for bare noen hundrelapper i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg har lvd 2001 og den fungerer utmerket på xvid.

På de fleste divx filmer,så hakker den.divx 3.11 klarer den ikke.

Liteon er litt dårlige når der gjelder releases av firmware virker det som.

istedetfor å kjøpe en liteon spiller til 1700, hvorfor ikke kjøpe en modda xbox.den tar jo alt.men hvis du skal ha en slik dvd spiller,så er liteon et godt kjøp.

Men jeg hadde holdt et øye med den nye fra philips også, den er litt penere å se på enn liteon spilleren, men koster 300 mer.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt moddet x-box? og hvilke nye philips snakker du om ?

PHILIPS DVD737

moddet xbox får du kjøpt f.eks fra hammar.no keycard.no og psx.no

Mange andre som selger det også..bare og søke litt rundt omkring på nett,så finner du masse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...