EspenDL Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Vis jeg skal lage en nettavis. Så sier vi at den skal hete Main Frame, whatsover? Hvordan vet jeg at ikke det navnet er tatt? Har jeg lov å bruke det?... Kan noen fortelle meg litt om Copyright og slikt? Endret 19. januar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 berre å tenke litt det, og leite. Er du orginal nok skal det seie seg sjøl at navnet ikkje er tatt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 tja, er det ikke bare å se om domene er tatt da? er det ledig så er det fritt frem? jeg vet ikke om noen registre hvor du kan sjekke Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 berre å tenke litt det, og leite. Er du orginal nok skal det seie seg sjøl at navnet ikkje er tatt Greit! Har aldri vært god til å finne på navn. Navn til en avis anyone? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Navn til en avis anyone? burde vel streng tatt du bestemme selv, men.. er avisen norsk? hva skal den handle om? er dette noe kommersielt som satser på mange lesere? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 berre å tenke litt det, og leite. Er du orginal nok skal det seie seg sjøl at navnet ikkje er tatt Greit! Har aldri vært god til å finne på navn. Navn til en avis anyone? Du kan kalle den "Arve". Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 berre å tenke litt det, og leite. Er du orginal nok skal det seie seg sjøl at navnet ikkje er tatt Greit! Har aldri vært god til å finne på navn. Navn til en avis anyone? Du kan kalle den "Arve". Nei, "PT"klinger mye bedre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 TO bokstaver? herregud, åssn avis er det som har _to_ bokstaver? (bortsett fra VG.. ) "Arve" klinger jo så fint til et avisnavn.. "ar-ve" ... "nææh, må bare ned på bensinstasjonen å kjøpe meg en arve å lese i" Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det ikke bare å søke i Brønnøysundregisteret, hvis du har et norskklingende navn? Eventuelt at du registrere det der... Navneforslag: Havisen - kalde nyheter... Ok... Kanskje ikke det beste, men kom med litt mer info så skal nok det kreative huet mitt komme på et eller annet smart. Tror jeg kanskje muligens, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hva med "Avis"? EDIT: ..eller ikke.. det er visst tatt: http://www.avis.no Endret 20. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 TO bokstaver? herregud, åssn avis er det som har _to_ bokstaver? (bortsett fra VG.. ) BA. Men det er jo også en forkortelse Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 TO bokstaver? herregud, åssn avis er det som har _to_ bokstaver? (bortsett fra VG.. ) BA. Men det er jo også en forkortelse BT, DN, u name it. Omtrent ikke en eneste avis i dag som ikke har en eller annen forkortelse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Navneforslag: Havisen - kalde nyheter... Nice! Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hva med "Avis"? EDIT: ..eller ikke.. det er visst tatt: http://www.avis.no Haha, dette er det beste forslaget igrunn. Dumt at det var tatt fra før. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Navneforslag: Havisen - kalde nyheter... sehr gut. likte den godt, men hvor er trådstarter? hva handler avisen om? er den norsk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Havisen - kalde nyheter... Bruk den Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg er ikke spes god med navn selv heller men Avis1 (avisen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå