Gå til innhold

ASUS bekrefter feil på K8V Deluxe

inoan

Anbefalte innlegg

Fikk regelrett sjokk da jeg las dette. Har nettopp byttet ut et XP system med et Athlon 64 system. Se signatur.

Har da kjopt ASUS K8V, og blir mildt sagt nervos med tanken paa at kondensatorene paa kortet kan sprekke naar som helst. Spesielt med tanke paa at maskinen staar paa 24timer i dognet.

Dessuten saa har jeg kjopt Powercolor Radeon9800Pro. Skulle en kondensator eller to ryke, vil det lekke veske fra kondensatoren og ned paa skjermkortet mitt.

Sover nok ikke like godt etter aa ha lest dette, nei! :no::scared::wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett bilder av kondensatorer som har sprukket. De har da noen ganger lekket veske nedover, side hovedkortet staar vertikalt oftest, og paa andre komponenter som skjermkort og andre IO kort. Jeg sa ikke at jeg var redd for en eksplosjon. Ligger ikke aa gruer meg til det store smellet. :laugh:

Lenke til kommentar
Fikk regelrett sjokk da jeg las dette. Har nettopp byttet ut et XP system med et Athlon 64 system. Se signatur.

Har da kjopt ASUS K8V, og blir mildt sagt nervos med tanken paa at kondensatorene paa kortet kan sprekke naar som helst. Spesielt med tanke paa at maskinen staar paa 24timer i dognet.

Dessuten saa har jeg kjopt Powercolor Radeon9800Pro. Skulle en kondensator eller to ryke, vil det lekke veske fra kondensatoren og ned paa skjermkortet mitt.

Sover nok ikke like godt etter aa ha lest dette, nei! :no::scared::wow:

Hmm.. Disse sprekker nok ikke. Har aldri sett en kondensator på et HK som har sprengt og jeg har byttet MANGE gående kodensatorer på hovedkort. De utvider seg og det kommer som oftest litt brun guffe ut av dem. Har vært endel feil på Aopen kort også. Var en periode de brukte noen kondensatorer som ikke var så gode. VIlle ikke bekymret meg så mye. Ryker det så sender du det inn... Har ikke hørt om noen skader på resten av maskinen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...