Entity extraction Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg har en Plextor 48x og har akkurat kjøpt meg en NEC 1300a DVD brenner. På begge produktene fulgte det med Nero som brenne prog. Begge versjonene er bundlet opp mot produktet jeg kjøpte (seff) Men det ene produktet vil ikke bruke plextor, og det andre vil ikke bruke NECèn. Jeg kan selvsagt brenne CDèr på NEC, men det er bare 16x Jeg har kjøpt nero 6, men ønsker under noen omstendighet ikke å bruke det, det er det værste jeg har vært borti. Har Nero 5.5.14 i en ehhhm annen variant enn akkurat kjøpt, men det finner ikke NEC spilleren. What to do, Hjelp meg ærede forum medlemmer edit: Jeg er særrs fornøyd med Nero, og ønsker å fortsette med det produktet. Er nyere versjoner av Nero (6.3 er vel kommet) noe bedre? V Endret 19. januar 2004 av vetle Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvis du har en versjon av Nero 6, så er det bare å laste ned nyeste og velge oppgradering når du kjører installen. Da skal du kunne bruke begge produktene med ett program. -KJ Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvorfor vil du ikke bruker Nero da? Er et av mest stabile brenneprogrammene jeg har brukt da. En fullversjon av Nero med siste oppdateringer vil med stor sannsynlighet takle begge brennerne. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvorfor vil du ikke bruker Nero da? Er et av mest stabile brenneprogrammene jeg har brukt da. En fullversjon av Nero med siste oppdateringer vil med stor sannsynlighet takle begge brennerne. Sitat fra posten over: edit: Jeg er særrs fornøyd med Nero, og ønsker å fortsette med det produktet.Er nyere versjoner av Nero (6.3 er vel kommet) noe bedre? V Dette innlegget har blitt redigert av vetle, 19/01/2004 : 19:02 -KJ Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har kjøpt nero 6, men ønsker under noen omstendighet ikke å bruke det, det er det værste jeg har vært borti. edit: Jeg er særrs fornøyd med Nero, og ønsker å fortsette med det produktet. Er nyere versjoner av Nero (6.3 er vel kommet) noe bedre? Sorry, så ikke edit før etter jeg hadde skrevet... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg foretrekker også nero som brenne prog. (både CD og DVD) Det er ikke forskjellige versjoner av programet som låser de til diverse fabrikat av brennere, men vilke serienummer du bruker under instalasjonen ( kan også endres senere) Selv om du har to lovlige s/n, er det vel utenfor kanten å skaffe seg et som åpner for alle brennere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå