Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

mye lagging på webkamera over msn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det bare er sånn med MSN, bruk et dedikert program til webacm, som f.eks WebcamXP.

det blir liksom ikke det samme på en måte. halve poenget at man skal se folka samtidig som man snakker, ikke åpne et nytt vindu for å bare se på dem.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Men er det et stort problem å ha 2 vinduer oppe?? Selv med en 15 tommer burde det jo være plass til både MSN og cam :wow:

Bare kom med et forslag jeg, er ikke noe å gjøre med at MSN lagger....tipper det er en kombinasjon av driver og MSN som gjør det.

ja det blir et problem for dem som skal se på webcameraet.

de gidder nemlig ikke ha to vinduer oppe :p

Lenke til kommentar

Jeg er også sugen på et svar påd ette spørsmålet. Når jeg sitter på msn med webcam så bruker vel msn 2-8 kb/s på en 128kbit upload linje. Alle andre med webcam som jeg kjenner har samma problemet, er vel bare sånn MSN er lagd. Kvalitetsprodukt fra M$.....

Lenke til kommentar
Når jeg sitter på msn med webcam så bruker vel msn 2-8 kb/s på en 128kbit upload linje.

mmm :hmm:

kun 2 - 8 kb/s av linja ?

tenker det tar mer, siden jeg har 128 kb ut linje fra telenor, og når jeg spiller cs samtidig som jeg har på webcam (testing av kombinasjon)

lagger det noe sykt. :hrm:

cs bruker vel ikke SÅ mange prosent av ut - linja mi :hmm:

Lenke til kommentar

Funker helt greit her også 2048/256 ... funket også helt fint når jeg hadde 768/192.

Er storbruker av msn video chat, og så lenge begge parter har grei linje flyter det helt fint. Prøv Yahoo's messenger også, et godt alternativ for video/voice chat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...