T.F.T Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 har et webkamera over msn som oppdateres så sinnsykt treigt. det er ikke linja det går på , har 600kb/s ledig på linja. hvorfor lagger det og er det mulig å få opp oppdateringhastigheten? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kunne trengt svar på det samme... Kan det ha noe med bruk av router å gjøre? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det bare er sånn med MSN, bruk et dedikert program til webacm, som f.eks WebcamXP. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Det bare er sånn med MSN, bruk et dedikert program til webacm, som f.eks WebcamXP. det blir liksom ikke det samme på en måte. halve poenget at man skal se folka samtidig som man snakker, ikke åpne et nytt vindu for å bare se på dem. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Men er det et stort problem å ha 2 vinduer oppe?? Selv med en 15 tommer burde det jo være plass til både MSN og cam Bare kom med et forslag jeg, er ikke noe å gjøre med at MSN lagger....tipper det er en kombinasjon av driver og MSN som gjør det. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Men er det et stort problem å ha 2 vinduer oppe?? Selv med en 15 tommer burde det jo være plass til både MSN og cam Bare kom med et forslag jeg, er ikke noe å gjøre med at MSN lagger....tipper det er en kombinasjon av driver og MSN som gjør det. ja det blir et problem for dem som skal se på webcameraet. de gidder nemlig ikke ha to vinduer oppe Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er opplastingen som teller når du skal vise deg selv frem. Og hvis du sitter på ADSL, så påvirker opplasting nedlastingen... dvs at hvis du laster opp bilder, så laster du ned på en lav, lav hastighet. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg er også sugen på et svar påd ette spørsmålet. Når jeg sitter på msn med webcam så bruker vel msn 2-8 kb/s på en 128kbit upload linje. Alle andre med webcam som jeg kjenner har samma problemet, er vel bare sånn MSN er lagd. Kvalitetsprodukt fra M$..... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Når jeg sitter på msn med webcam så bruker vel msn 2-8 kb/s på en 128kbit upload linje. mmm kun 2 - 8 kb/s av linja ? tenker det tar mer, siden jeg har 128 kb ut linje fra telenor, og når jeg spiller cs samtidig som jeg har på webcam (testing av kombinasjon) lagger det noe sykt. cs bruker vel ikke SÅ mange prosent av ut - linja mi Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tror ikke dette er så veldig offtopic: Hva er det beste dedikerte webcamprogrammet? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) *slettet* elendig pil da du kan jo teste programmet som han ovenfor har skrevet om, WebcamXP ? Endret 25. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Naits Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tenkte jeg skulle det. Men når det alikevel var en tråd om emnet, så ville jeg benytte sjansen til å høre etter om hva som er det beste Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Siden både fil- og web-cam overføring går over samme protokoll, vil jeg da anta at grunnen til tregt web-cam vil være den samme som treg filoverføring. Treg Filoverføring Bare min teori :-) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Webcam over msn funker ganske smooth hos meg (1024/256-linje). Kanskje 3.parts firewall eller noe sinker? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Funker helt greit her også 2048/256 ... funket også helt fint når jeg hadde 768/192. Er storbruker av msn video chat, og så lenge begge parter har grei linje flyter det helt fint. Prøv Yahoo's messenger også, et godt alternativ for video/voice chat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå