baronKanon Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg et Abit NF7-S v 2.0, og skal installere dette. Trenger jeg å installere windows på nytt da? Forrige hovedkort var også et nForce2-kort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du kan jo prøve, men jeg tviler på det. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 tviler på at jeg trenger det, eller at det funker? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du trenger ikke, men det er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
skrelt -:- fisk Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg et Abit NF7-S v 2.0, og skal installere dette. Trenger jeg å installere windows på nytt da? Forrige hovedkort var også et nForce2-kort... Det er jo anbefalt å installere Windows på nytt hvis du har byttet hovedKort. det blir jo nemlig ikke 100% stabilt når det er 2 hovedkort instalert i OS da. men det virker men det kan fortere sje noe galt men ikke tenk på det Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 det funka uten å reinstallere. Er bare ikke mentalt forberedt på å installere windows og alle programmer på nytt nå... Men nå er jeg en lykkelig eier av et nf7-s v2.0 med en xp1800@1800MHz (133x13,5). Så jævlig kjekt at dette kortet fjerner mp-range-"låsen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå