NiCo.No Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Hallo! jeg har planlagt å kjøpe Dette barebone kabinettet og lurer på om det er plass til skjermkort i det. Jeg vet ikke hvilket skjermkort men tenkte meg et sapphire radeon 9***. Og...er dette kabinettet bra? noen erfaringer? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 jeg vet det kan være problemer hvis du skal stappe i highend skjermkort som er mega store, men skal du bare ha et vanlig skjermkort som tar en pci plass å ikke er en halvmeter langt så går det bra, de fleste radeon kortene er ikke så mega store lenger att det burde være noe problem Lenke til kommentar
LtWolf Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Bushnell: Er helt sikker på at du mente AGP... Nico: Er sikkert ikke no problem med et 9*** kort. Har selv en SliX med Ti4800, og det er faktisk ganske god plass. SliX og Shuttle har vel like mål tror jeg. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Du kan få problemer om du skal bruke et av de nye FX-kortene fordi disse tar to spor (pga kjøleløsningen) , men Radeon-kortene er forbausende små til å ha så høy ytelse , og skal derfor passe fint. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 ops mente agp porten.. gikk litt fort i svingene her.. beklager Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Takk for svar... Og så var det strøforsyninga da... den gir 200w vil dette holde til: 512 RAM, AMD Athlon 2500, Skjermkortet, cd-rom, HDD,og floppy? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 det går nok helt greit, har ikke sett noen andre som har hatt problem med psuen i barbone systemer jeg så. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Takk for svar...Og så var det strøforsyninga da... den gir 200w vil dette holde til: 512 RAM, AMD Athlon 2500, Skjermkortet, cd-rom, HDD,og floppy? Dette er null problem. Sapphire sitt 9800xt (ikke den med heatpipe) skal forresten passe. Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 også var det varme da...Hvordan er dette? blir det veldig varmt? Bør jeg modde inn flere vifter slik at det holder seg kaldere? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 også var det varme da...Hvordan er dette? blir det veldig varmt?Bør jeg modde inn flere vifter slik at det holder seg kaldere? Ja. Det blir litt varmt. Men du trenger nok ikke modde hele kabinettet. Kanskje sette inn en kraftigere vifte enn standard-vifta(ene) som følger med. Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 og en ting til...er det greit med katoder inne dette her? tenkte at jeg kanskje kunne få de til å lyse ut av hullene på siden. og lager disse mye varme? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 og en ting til...er det greit med katoder inne dette her? tenkte at jeg kanskje kunne få de til å lyse ut av hullene på siden. og lager disse mye varme? Disse blir veldig varme ja. Anbefales IKKE! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja. Det blir litt varmt. Men du trenger nok ikke modde hele kabinettet. Kanskje sette inn en kraftigere vifte enn standard-vifta(ene) som følger med. SÅ varmt blir det ikke. I stedet for å sette inn en kraftigere vifte foreslår jeg å sette inn en svakere og heller kjøre denne på full hastighet hele tiden så du ikke dør av støy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå