VoldCrafT^^ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvordan Kan jeg dele ISDN-tilkobling på nettverket? jeg får det ikke til! Lenke til kommentar
VoldCrafT^^ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 kan jeg ikke gjøre det med en kryssa kabel da..... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 må nok ha en svitch som kobles til bredbåndruteren, så kobler du x antal pcr til svitchen Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvilket os kjører du på den maskina som skal koble seg opp?? Hvis du har xp, velger du å dele isdn forbindelse til nettverket, du oppretter en mac bro mellom disse. Det finnes en veiviser for det.... Fra din maskin til en annen kjører du krysset kabel, gir forbindelsen en ip, hvis du kobler til flere kjører du det inn via en switch på uplink porten Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 må nok ha en svitch som kobles til bredbåndruteren, så kobler du x antal pcr til svitchen Hvis man har ISDN, så har man da ikke noen "bredbåndsruter" (kanskje, bare kanskje, en ISDN-ruter -men ISDN er som alle vet ikke akkurat bredbånd ) De fleste bruker vel ISDN-kort eller et USB/ISDN adapter, og da må man bruke Internet Connection Sharing på maskinen som er koblet til internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå