_Xorcist Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg sitter og irriterer meg grønn over dårlig responstid på min Win XP.. Særlig gjelder dette når harddisken jobber. Jeg vurderer å legge inn Windows 2000 Prof. og har noen spørsmål. Sist jeg brukte Windows 2000 var vel SP1 nyeste oppdatering, så det er en stund siden. Jeg husker at på denne tiden var det en del problemer med spesielt spill under Windows 2000. Er dette stort sett ordnet opp i nå? (spesielt når det gjelder nye spill, gamle spill er det ikke så farlig med for min del..) Noen andre store ulemper med Windows 2000 i forhold til Windows XP. Maskinen bruker jeg stort sett til surfing og skolearbeid (Excel, Word, Access, Visual Studio .NET osv..)? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, windows 2000 hadde problemer med spill før. Men det ble fikset i SP 3, og når vi nå er på SP 4 så er Win2k minst like god som XP til spill. Husk bare å innstalere alle drivere og slik (selvfølgelig). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, windows 2000 hadde problemer med spill før. Men det ble fikset i SP 3, og når vi nå er på SP 4 så er Win2k minst like god som XP til spill. Husk bare å innstalere alle drivere og slik (selvfølgelig). Jepp! Har begge deler og win 2000 er like bra med siste SP 4 samt DX9 og siste Mediaplayer. Dessuten krever Win 2000 litt mindre systemressurser..... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Ok, takk for kjappe svar. Tar backup av hele winxpen min før jeg formaterer så er jeg på den sikre siden Et kjapt spørsmål til.. fungerer USB2.0 på Win2000? Vet WinXP krever SP1 for at det skal fungere.. Endret 19. januar 2004 av _Xorcist Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 SP(3) 4 for Win2000 har USB2..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå