ZaZ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Se bildet: 1) her vises videoen når jeg klikker på Play-ikonet, men greier ikke å ta "Snapshot" som kan vises - se 2) 2) Her vises alle klippene som svarte, men ikke Adobes eget-klipp "Universal.." 3) Her på Timlinen vises alle videoklipp som svarte, men ikke grafikk eller tekst jeg har lagt inn. 4) Her vises videoene uten problemer, men når jeg eksporterer Timlinen, vises videoen svart, men med lyd. Kun grafikken i begynnelsen vises, og teksten litt lenger inne på Timelinen... Dette vistes fint for noen måneder siden, men nå når jeg skulle oppdatere filen med klippene i, oppstår problemet. Det må være en eller annen Windows XP Pro instilling som er blitt forandret siden sist, det er det eneste jeg kan tenke meg, siden jeg ikke har forandret filen med videoklippene i, eller instillingene i Premiere 6.5... Har noen av dere opplevd noe liknende? Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 aldri sett noe liknende...men premiere-forumet på www.adobe.com/support har hjulpet meg ut av andre tilsynelatende uløselige kniper Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei. Det ser ut på "bildet" som ikke har rendert klippet.? Prøv det.... Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har du prøvd å legge klippet på Videotrack 2 i stedet? Er det en videofil eller er det et bilde eller noe annet som skal være i Alfha channel? Prøv dette forumet: http://www.creativecow.net/ De er eksperter på premiere. Lenke til kommentar
ZaZ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Takk for tilbakemeldinger! Jeg kom meg ut av knipen med Blaze Media Pro, hvor jeg omgjorde videoklippene til mpeg's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå