Patience Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Kan ikke dere o store høvdinger foran og bak forumet sette opp en liten poll inndelt på de forskjellige prosessorene hvor vi brukerene kan få stemme på hvilken temperatur VI har på vår AMD/Intel? Det må vel være et bedre og mere retningsgivende innlegg for de som aaaaaldri får nok av å spørre om om denne cpuen har for høy temp? Feks: AMD XP2500-3200 40-50'C - ||||||| 50-60'C - ||||||||||||||||| 60-70'C - ||||||||| 70-80'C - |||| 80-95'C - | Slik kan vi kanskje få atter en fin guide å slå opp i på hardware.no EDIT: Skriveleif Endret 19. januar 2004 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Forresten.. jeg lager en selv Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 God ide - bortsett fra at det ikke kommer fram hvilken kjøleløsning de forskjellige bruker... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Nei.. men det skal være standard kjøleløsning. Ofte de som har annet enn viftebasert kjøling vet hva som er normalt. Dog heller ikke overklokking av ditto grunn.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Forresten.. jeg lager en selv Du kan ikke lage poll selv Only tha modæratorrrs! Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Saken er at det er umulig å si noe om hva "standard temperatur" er basert på en poll. Dersom person 1 har boxed kjøler, person har MIST Frostbite, person 3 har Vapochill, person 4 har vannkjøling - da er det rom for avanserte blåbærturer. Men dette gav meg en kanon idé! Skal forsøke å få kjølerguiden bygget litt om slik at folk kan rapportere sine temperaturer til hver kjøler. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ikke dumt det siste du sier yummy.. Men ideen til trådstarter bør legges i tenkeboksen.. Den er god men ikke gjennomført nok.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Forresten.. jeg lager en selv Du kan ikke lage poll selv Only tha modæratorrrs! Tror DU ja? Jeg er ikke avhenging av andre i denne sammenhengen. Stem på din temperatur.. http://www.finnerikkeserver.net Klikk på "Stem" nesten helt øverst til høyre Så får vi se hva det blir til etterhvert Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg snakker forresten ikke om statististisk perfeksjoni - men resultatet av denne pollen vil i teorien tilsvare de svarene der blir gitt av de andre brukerene som svarer på en eventuell post. De forskjellige typene heatsinker evt. vannkjølingsløsningene vil uansett variere på samme måte som i pollen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Saken er at det er umulig å si noe om hva "standard temperatur" er basert på en poll. Dersom person 1 har boxed kjøler, person har MIST Frostbite, person 3 har Vapochill, person 4 har vannkjøling - da er det rom for avanserte blåbærturer. Men dette gav meg en kanon idé! Skal forsøke å få kjølerguiden bygget litt om slik at folk kan rapportere sine temperaturer til hver kjøler. Hm.. meget god ide Vente i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå