Senitel Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 hei... sliter med et J**** kjipt problem..... jeg får bluescreen HVER gang jeg starter maskinen(++++)... hva kan jeg gjøre... hvordan kan man fixe det? har: win 98se pIII500 128 16mb skjermkort...(BAD) Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Sjekk om prosessorviften fortsatt sviver. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 jepp.. det gjør den.. jeg kommer meg inn i win98 og alt slik, men den kommer bare helt uten fovarsel med en bluescreen... :sad: Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 svar særiøst plz... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Dersom det er lenge siden du installerte windows, kan det hende at det er her problemet ligger. Etter en tids bruk av windows, men alle de forskjellige installasjonene som bli utført, skal du ikke se bort ifra at det er en reinstallasjon av windows som er eneste utvei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå