aldrimerforum Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det var en låt som var en gjenganger på radioen for ei lita stund siden. Jeg er nesten helt sikker på at det var Jay Z (feat noen andre..) Skikkelig kewl låt. Noen som har en ide hvilken det kunne være? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jay Z & Puff Daddy & Lil Kim - I Know What Girls Like den har vertfall samma beat greia hele veien.. om det er den riktige vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 nope.. vakke den ;P Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det er ikke Crazy in love med Beyonce? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 nee.. den er ikke så funky heller.. den er skikkelig kul og rytmisk lixom. GÅR MEG PÅ NERVENE at jeg ikke husker hva den heter! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jay Z - Change Clothes - Snoopy Track - I Just Wanna Love You - Lucifer - The Watcher 2 - Big Pimpin' Fra øverst til nederst for hva som virker mest sannsynlig... Hvis ikke det er noen av de... vel... si ifra Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) nope ingen av dem. Den er liksom ganske hurtig. Masse perc instrument. jævli kewl beat. Btw: er ingen ifra the black album, nei Endret 21. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jay Z feat. M.O.P - You Don't Know Jay Z feat. Eminem - Renegade Jay Z feat. Memphis Bleek - 2 Many Hoes Jay Z feat. Lenny Kravitz - Guns & Roses Begynner å bli litt tom for forslag nå Hvis det ikke er noen av de kan du kanskje prøve å være litt mer spesifikk? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du tar ikke feil av Jay-Z og Sean Paul da... San Paul og Beyonce - Baby Boy Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du tar ikke feil av Jay-Z og Sean Paul da... San Paul og Beyonce - Baby Boy Du sier noe der... Personlig har jeg ikke hørt så mye til Jay Z på radioen... i allefall ikke en fast gjenganger (utenom Bonnie & Clyde) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Nei, jeg tar ikke feil med Jay Z og Jean Paul. Dessuten skulle vel Jean Paul være den siste som jeg skulle blande sammen med noen som helst! Duden kan jo ikke å snakke. Takler ikke trynet på han, selv om han har kanskje et par fengende For å PRØVE å være litt mer spesifikk; Tror navnet har noe med funky rap eller music eller noe sånt. Ikke sikkert den har "funky" i navnet sitt i det heletatt, men et navn som minner? Husker da jeg hørte den på radioen; "Oi DEN må jeg skaffe meg!" tenkte jeg. Har hørt den to ganger på radioen.. og jeg hører ikke mye på radio.. Trur det var Are og Odin som sendte den ene gangen.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Spilleliste for Are & Odin som går helt tilbake til 2002... hvis ikke du finner Jay Z sangen din der får vi finne på noe annet Har sjekket november og desember... ingenting der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jay-z - Girls girls girls? --=-- - it's a hard knock life? --=-- - Big pimpin? --=-- - Cross the border? --=-- - izzi (H.O.V.A) Eller så kan det være så mange! Han kom ut med en "Best of both world" cd med R-Kelly. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 gaah.. gir opp jeg ja.. er ikke sikker på om det var are og odin jeg hørte det på heller nå så.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Btw når eg har samme problem (altså eg vet kas artist men ikke ka sangen heter) så pleier eg å laste alle albumene og høre sangene. Funker bra det. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 ja veit. men problemet er at jeg ikke er helt sikker på om det var blablabla feat. Jay z Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Om ikke annet, så er Jay-Z - Heart Of The City (Ain't No Love) en riktig smørsang, med bra sample og fet beat. Ellers, to ting 1) Kjøp Blueprint, den er pensum 2) Vi har et eget forum for dette, i off-topic : ) Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Kanskje det var frontin'? den er jo Jay-Z feat Pharell... kanskje den heter Pharell feat jay-Z i noen radiokanaler....? Endret 23. januar 2004 av JonasGab Lenke til kommentar
muv Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 De beste Jay-Z sangene mener jeg er Heart of the City, Renegade og H to the Izzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg