ASCIWhite Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Noen som har bestillt Alienware systemer fra alienware.co.uk ? I tilfelle så er jeg enormt interresert i og høre hva tollen ble...... Et oppsett med Alienware Area 51 koster sånn ca 1800,- Pund (19.000,- NOK) Endret 19. januar 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 tror du må belage deg på veldig mye toll...vurderte å bestille alienware maskin en gang i tiden, men kom til konklusjonen at det ble billigere, å veldig mye enklere å bare bestille maskina i løsdeler... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 blir ikke en eneste krone i toll på den. mva derimot blir det, du kan jo regne på det selv, mva i norge er 24%. regner med at du får trukket fra mva fra uk, men hvis du ikke får det blir prisen ca 23500 spenn. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Riktig, null i toll, men MVA på varens pris pluss at du må betale MVA på frakt fram til norge... Jeg vurderte Alienware en stund, men fikk elendig kundebehandling av dem. - Sendte til sammen 5 email til både alienware.com og alienware.co.uk over en periode der jeg spurte om de kunne levere med norsk tastatur og om pwr-supply funket i Norge, fikk INGEN svar... Endret 19. januar 2004 av Cybermantix Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Når man ser det råe kabinettet og oppsettet er det jo nesten verdt det... Dritstilig, hvis du bestiller sort og skjerm i tillegg så blir det enda bedre siden ALT matcher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå