fudun Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Heisann, temaet sier sitt, noen som vet om noen bra sider for gratis sms til UK? Noen som har oversikt over bra telefonabb her ogsaa? Har Chess connect hjemme, og trives med det. Har hatt Orange Just Talk i en uke her, og penga renner ut... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Heisann, temaet sier sitt, noen som vet om noen bra sider for gratis sms til UK? Noen som har oversikt over bra telefonabb her ogsaa? Har Chess connect hjemme, og trives med det. Har hatt Orange Just Talk i en uke her, og penga renner ut... går kanskje og sende gratis via www.eurobate.com ? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 hmmm... kan velge endel land, deriblant pakistan, men ser ikke storbritannia. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 HVis du har med deg chess sim-kortet som du bruker i G.B?? Fordi da koster det ca. 5kr pr melding og 5 kr å motta... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Står litt lenger opp at jeg bruker Orange Just Talk. Spørsmålet var derimot om websider for sms i storbritannia. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ja men du skrev også at penga rant ut.. For når jeg drar til f.eks danmark så står det at jeg har Orange...Og da koster det rundt 5 kr å sende eller motta.. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Orange Just Talk er et kontantkort, derfor sier jeg at penga renner ut, Hva som skjer på Chess abonnementet mitt har jeg lite oversikt over, men det er ikke så mye - stort sett en melding om dagen fra de som ikke har fått med seg at jeg har flytta fra landet. Men uansett, takk for tipset. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 fudun, jeg skal ikke angi deg eller noen, men opplyser om regel nr 10: . Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post (hadde selv et uheldig møte med moderator for et tilfelle som faktisk ikke rammes av retningslinjene, men ligger i gråsonen) Lenke til kommentar
fudun Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Jeg var ihvertfall ærlig. Mange måter å bumpe på, vet du. Jeg ventet ikke mer enn litt over ett døgn, men jeg trengte virkelig gratis sms da. VISA kortet mitt ble bøffa etter få dager i landet, og kontantkortet mitt var tomt for penger etter å ha ringt bank og politi osv... Jeg kaller det er nødsfall, og da gidder jeg rett å slett ikke vente en uke. fu Endret 23. januar 2004 av fudun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå