Gå til innhold

gratis sms i storbritannia

Anbefalte innlegg

Heisann,

temaet sier sitt, noen som vet om noen bra sider for gratis sms til UK?

Noen som har oversikt over bra telefonabb her ogsaa? Har Chess connect hjemme, og trives med det. Har hatt Orange Just Talk i en uke her, og penga renner ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

temaet sier sitt, noen som vet om noen bra sider for gratis sms til UK?

Noen som har oversikt over bra telefonabb her ogsaa? Har Chess connect hjemme, og trives med det. Har hatt Orange Just Talk i en uke her, og penga renner ut...

går kanskje og sende gratis via www.eurobate.com ?

Lenke til kommentar

Orange Just Talk er et kontantkort, derfor sier jeg at penga renner ut, Hva som skjer på Chess abonnementet mitt har jeg lite oversikt over, men det er ikke så mye - stort sett en melding om dagen fra de som ikke har fått med seg at jeg har flytta fra landet.

Men uansett, takk for tipset.

Lenke til kommentar

fudun, jeg skal ikke angi deg eller noen, men opplyser om regel nr 10:

. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post

(hadde selv et uheldig møte med moderator for et tilfelle som faktisk ikke rammes av retningslinjene, men ligger i gråsonen)

Lenke til kommentar

Jeg var ihvertfall ærlig. Mange måter å bumpe på, vet du. Jeg ventet ikke mer enn litt over ett døgn, men jeg trengte virkelig gratis sms da.

VISA kortet mitt ble bøffa etter få dager i landet, og kontantkortet mitt var tomt for penger etter å ha ringt bank og politi osv... Jeg kaller det er nødsfall, og da gidder jeg rett å slett ikke vente en uke.

fu

Endret av fudun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...