jlil Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei der! Har nettopp registrert meg her. Virker som et bra forum Har sånn ca. 4000,- som jeg skal bruke på nytt digitalkamera. Er ute etter et kamera i lommeformat, da jeg har et speilreflekskamera for de "tyngre" jobbene... Siden jeg skal ta bilder av personer, og ofte småbarn, trenger jeg et kamera som ikke gir så mye røde øyne og der fargegjengivelsen av hudtoner er god I tillegg bør det reagere kjapt på utløseren da småbarn ofte har en tendens til å ha drømme-bilde-uttrykket i mindre enn et sekund Er det noen som har et forslag å komme med? Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Best i TV2 sin test i denne prisklassen kom Nikon Coolpix 3700, koster nå 3200 kr på webshop hos Komplett. Se forøvrig tester her http://www.dinside.no/php/art.php?id=21204 Et annet bra kamera er Canon Digital Ixus 400, dette topper salgs-statistikken disse dager. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Alternativer er Casio Exilim Z4 og Pentax Optio S4. Trenger du ikke 4 megapixler, kan du jo gå for "lillebrødrene", Casio Exilim Z3 og Pentax Optio S. Endret 20. januar 2004 av Sonymann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå