skroder Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kan noen sette opp et bra AMD 64 Bit oppsett til ca 5000,- Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm jeg ville ikke satset på en 64 maskin enda. for ustabilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm jeg ville ikke satset på en 64 maskin enda. for ustabilt Åja? Fortell. For det har nemlig jeg ikke hørt noe om. Asus K8V DELUXE Hovedkort Socket 754 AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz BOXED Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MB PC3200 Totalt: 5 220,79 Lenke til kommentar
opticus Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm jeg ville ikke satset på en 64 maskin enda. for ustabilt huh? hvor har du det fra? Lenke til kommentar
RosaElg^^ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er vel like stabilt som p4 regner jeg med?? Er vel ingen grunn til at AMD skal gi ut et produkt som ikke er helt stabilt ? Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er vel like stabilt som p4 regner jeg med?? Er vel ingen grunn til at AMD skal gi ut et produkt som ikke er helt stabilt ? Nei nei det er klart. men amx athlon xp å pentuim er mer stabilt å det er mye man ikke kan oom 64 cpuen enda... jeg ville venta til prisen går ned å man kan mer om den. for prisen vil falle 50% på hovedkortet å cpuen i løpet av ikke alt for lang tid. akkurat som amd xp3000+ gjore Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det er vel like stabilt som p4 regner jeg med?? Er vel ingen grunn til at AMD skal gi ut et produkt som ikke er helt stabilt ? Nei nei det er klart. men amx athlon xp å pentuim er mer stabilt å det er mye man ikke kan oom 64 cpuen enda... jeg ville venta til prisen går ned å man kan mer om den. for prisen vil falle 50% på hovedkortet å cpuen i løpet av ikke alt for lang tid. akkurat som amd xp3000+ gjore Så du har ikke hørt eller lest det noen plass, du bare "antar" at AMD 64-bit er et ustabilt produkt fordi det er nytt? Den påstanden synes jeg du bør revurdere til du skaffer deg kilder. Det finnes jo dusinvis av tester av prosessoren. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg "antar" aldri noe hvis jeg ikke sier jeg gjør det... jeg har både lest å blitt fortalt at AMD 64 cpu'en er ustabil men at de skal rette det opp i nyere modeller å skaffe bedre hovedkort. Pluss at det er ingen vits å satse på det enda for det vil synke svært mye på kort tid. Akkurat som AMD XP3000+ og hovedkortene som var til den Men det er ingen vits å bli frekk i tonen for det kommer du ingen vei med. man kan diskutere å ha forskjellige meninger uten å krangle å være frekk Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 i 3 uker har jeg hatt min Athlon64 maskin.. ikke et kræsj.. ikke ET eneste problem. trokke Athlon64 er ustabilt du.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 i 3 uker har jeg hatt min Athlon64 maskin.. ikke et kræsj.. ikke ET eneste problem.trokke Athlon64 er ustabilt du.. Det er akkurat det det handler om; erfaringer. Nå fikk vi klarhet i det, PandaMartin Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm jeg ville ikke kalle 3 uker erfaring. vil heller satt mine spørsmål til dem som har hatt cpuen i jah la oss si 4 - 5 mnd osv. Men det er som oftest ting vanlige ikke bruker ikke legger merke til den gjør seg dårlig på etter noen av testene jeg har lest. men opp til alle hva di vil bruke pengene på Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm kom til å tenke på en annen sak... folk får jo ingen hjelp i dette forumet... bare en hau av fjortisser som vil vite best og mest som da krangler om hvem som har rett i stedet for å krangle om hvem som kan mest... prøv formuler ting så ikke de stakars brukerne som ikke kan stort skjønner noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm kom til å tenke på en annen sak...folk får jo ingen hjelp i dette forumet... bare en hau av fjortisser som vil vite best og mest som da krangler om hvem som har rett i stedet for å krangle om hvem som kan mest... prøv formuler ting så ikke de stakars brukerne som ikke kan stort skjønner noe Eller folk som deg som bare klager og skriver off-topic. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm kom til å tenke på en annen sak...folk får jo ingen hjelp i dette forumet... bare en hau av fjortisser som vil vite best og mest som da krangler om hvem som har rett i stedet for å krangle om hvem som kan mest... prøv formuler ting så ikke de stakars brukerne som ikke kan stort skjønner noe Skjønner ikke helt hva du mener heller, og du formulerte deg fullstendig feil ihvertfall to steder i det innlegget der. Du vil altså : -At man formulerer seg slik at de som ikke kan stort IKKE skjønner noe? -At man skal krangle om hvem som kan mest? Det virker ganske fjortiss på meg... For å komme tilbake til saken; Hvis du kommer med linker til dokumentasjon på det du påstår, kan det hjelpe mange. I det virkelige liv, holder det ikke med påstander. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm ikke akkurat men jeg ser det overalt... å hvis du ser på hvor mange poster jeg har skrevet ser du at jeg er ny. å inntryket jeg har fått er at dere eller mange da skrive of-post eller begynner å krangle. det kan bli svært frustrerende når dere setter i gang å krangle om ting brukere som trenger hjelp ikke skjønner stort av... tenk på det Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm kom til å tenke på en annen sak...folk får jo ingen hjelp i dette forumet... bare en hau av fjortisser som vil vite best og mest som da krangler om hvem som har rett i stedet for å krangle om hvem som kan mest... prøv formuler ting så ikke de stakars brukerne som ikke kan stort skjønner noe Skjønner ikke helt hva du mener heller, og du formulerte deg fullstendig feil ihvertfall to steder i det innlegget der. Du vil altså : -At man formulerer seg slik at de som ikke kan stort IKKE skjønner noe? -At man skal krangle om hvem som kan mest? Det virker ganske fjortiss på meg... For å komme tilbake til saken; Hvis du kommer med linker til dokumentasjon på det du påstår, kan det hjelpe mange. I det virkelige liv, holder det ikke med påstander. neppe hvis du leste skikkelig skrev jeg følgende : i stedet for å krangle om hvem som kan mest... -->prøv formuler ting så ikke de stakars brukerne (som ikke skjønner stort) skjønner noe...<-- : si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva med å bruke edit-knappen istedet for å dobbelposte? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 neppe hvis du leste skikkelig skrev jeg følgende : i stedet for å krangle om hvem som kan mest... -->prøv formuler ting så ikke de stakars brukerne (som ikke skjønner stort) skjønner noe...<-- : si? Hæ? Nå skjønte jeg enda mindre. Du tok vekk en "ikke" i en av setningene der, og du mener at man bør krangle om hvem som kan mest, i stedet for å krangle om hvem som har rett? Bare blås i det... er ikke så interessert uansett. Men prøv å formuler deg klarere i fremtiden. Du blir ikke tatt seriøst om du formulerer deg så klumsete. Ikke se på dette som "mobbing", heller som ett tips. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Apropos posting for telling, du eminent har nå 7 av 15 poster i denne tråden, uten egentlig å gjøre noe annet enn å komme med en løs påstand om A64 som det ikke er noe hold i. *å der fikk jeg en ekstra* Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Enten så begynner morsmålskunnskapene mine å bli dårlige, eller så er jeg rett og slett bare blitt dum med årene, men her var det mange innlegg det ikke var lett å dra sammenhengen utav. Over til spørsmålet til skroder: Oppsettet til wh1t3inc. er kjempebra om du ikke lar deg skremme av enkelte dårlige K8V hovedkort som desverre er sluppet fra Asus. Husk at hvis du er uheldig å får et av disse, er det ikke noe problem å returnere det. Vil du spare noen kroner er A64 3000+ et godt, rimeligere alternativ til 3200+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå